.

.

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :

» تير 1401
» بهمن 1400
» دی 1400
» آذر 1400
» مهر 1400
» شهريور 1400
» فروردين 1400
» بهمن 1399
» دی 1399
» آذر 1399
» مهر 1399
» شهريور 1399
» مرداد 1399
» تير 1399
» خرداد 1399
» ارديبهشت 1399
» فروردين 1399
» اسفند 1398
» بهمن 1398
» دی 1398
» آذر 1398
» مهر 1398
» شهريور 1398
» مرداد 1398
» تير 1398


» اسپرت اریو
» اپشن اریو z300
» کادو تولد






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
سئو و بهینه سازی سایت در ریوال ایجنسی
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال پنج شنبه 25 شهريور 1400 در ساعت

سئو سایت در ریوال ایجنسی

Seo سئو سایت در ریوال ایجنسی / اگر به دنبال فروش چندین برابری در کسب و کار خود هستید، می توانید با سئو وب سایت خود رشد قابل توجه در سود و مشتریان خود را تجربه کنید. سئو یکی از زیر شاخه های دیجتال مارکتینگ و بازاریابی حرفه ای می باشد.

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یک روند مناسب برای بهتر دیده‌شدن یک وب‌سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است.

اگر می خواهید کسب و کار خود را طلا، باید با سئو وب سایت خود و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو در صفحه اول گوگل بدرخشید.

سئو سایت در ریوال ایجنسی

تعریف

برای درک معنای واقعی تعریف سئو، بیایید این تعریف را تحلیل کرده و قسمت های آن را بررسی کنیم:

  1. کیفیت ترافیک: شما می توانید همه بازدیدکنندگان جهان را جذب کنید. اما موردی وجود دارد: اگر آنها به دنبال گوشی اپل هستند، اما شما فروشنده محصولات غذایی هستید، این بازدیدکننده ها ترافیک با کیفیتی شامل نمی شوند.
  2. میزان ترافیک: زمانی که بازدیدکننده های درستی را در صفحات نتایج موتورهای جستجو روی لینک سایت شما  کلیک می کنند، ترافیک بیشتر بهتر است.
  3. نتایج ارگانیک: تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از صفحات وب را تشکیل می دهند. ترافیک ارگانیک ترافیکی است که نیازی به پرداخت هزینه ندارد و رایگان است.

داخلی

سئوی درون صفحه ای یا سئوی داخلی بهینه سازی صفحات وب جداگانه به منظور رتبه بندی بالاتر و کسب ترافیک بیشتر در موتورهای جستجو است.

سئو داخلی به محتوا و کدهای HTML وب سایت که می تواند بهینه شود اشاره می کند، در مقابل سئو خارج از صفحه که به پیوندها و سایر سیگنال های خارجی اشاره می کند.

سئوی داخلی در طول سالها تغییر کرده است، بنابراین مهم است که از آخرین شیوه ها مطلع باشید.

خارجی

“سئو خارج از صفحه” (همچنین “سئو خارج از سایت”) به اقداماتی گفته می شود که خارج از وب سایت شما انجام می شود تا بر رتبه بندی شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

همراه با سئوی داخلی، این موارد شامل چندین عامل اصلی سئو است که به رتبه بندی سایت کمک می کند.

بهینه سازی عوامل رتبه بندی خارج از سایت شامل بهبود موتور جستجو و درک کاربران از محبوبیت وب سایت، ارتباط، قابلیت اطمینان و اعتبار سایت است.

این امر توسط سایر مکانهای معتبر در اینترنت (صفحات ، سایتها ، افراد و غیره) که به وب سایت شما لینک داده یا تبلیغ می کنند، انجام می شود. در واقع محتوای شما را ضمانت می کند.

تکنیکال

سئو تکنیکال عبارت است از اطمینان از اینکه وب سایت نیازهای فنی موتورهای جستجوی مدرن را با هدف بهبود رتبه بندی ارگانیک برآورده می کند.

عناصر مهم بهینه سازی فنی شامل کرال، ایندکس، معماری وب سایت و … است.

افزایش ترافیک

افزایش ترافیک وب یکی از اهداف اصلی سئو است و وقتی دید و رتبه را افزایش می دهید، ترافیک را افزایش می دهید.

یک لحظه این را در نظر بگیرید: تقریبا 33 درصد کلیک ها به اولین صفحه رتبه بندی می روند و پنج سایت اول 75 درصد از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهند.

اگر می خواهید مشتریان بیشتری وب سایت خود را از طریق گوگل پیدا کنید، به روش های سئو نیاز دارید که به شما کمک می کند، در بین پنج موقعیت برتر قرار بگیرید و در حالت ایده آل رتبه اول را کسب کنید.

در صورت نیاز به خدمات سئو خود می توانید با تیم متخصصین آژانس ریوال در تماس باشید.

تجربه بصری کابر

یکی دیگر از دلایلی که سئو بسیار مهم است، این است که تمام مدت شما برای تولید محتوای عالی و بهینه سازی سایت خود با سئوی درون صفحه ای، قابلیت استفاده از سایت شما را بهبود می بخشید.

  • این باعث ایجاد یک تجربه یکپارچه و مثبت از مشتری می شود.
  • به عنوان مثال ، وقتی قالب سایت شما رسپانسیو طراحی شده باشد، برای همه بازدیدکنندگان از طریق گوشی موبایل و همچنین افرادی که از لپ تاپ یا دسکتاپ بازدید می کنند، قابل استفاده است.
  • به طور مشابه، با افزایش سرعت بارگذاری صفحه، نرخ بازگشت از وب سایت خود را کاهش داده و بازدیدکنندگان را تشویق می کنید تا مدت بیشتری در سایت شما بمانند.
  • تقریباً 50 درصد از کاربران انتظار دارند که صفحه ای در عرض دو ثانیه بارگیری شود و هرچه زمان بارگذاری بیشتر باشد، نرخ بازگشت بیشتر و تبدیل کاربر به مشتری کمتر خواهد بود.

سوالات متداول

در این قسمت به بررسی سوالات متداول سئو سایت در ریوال جستجو می پردازیم.

قیمت سئو در ریوال چقدر است؟

بسته به اینکه چه کسی خدمات را ارائه می دهد، قیمت و تعرفه سئو می تواند متفاوت باشد و به دلایلی اختلاف قیمت زیادی وجود دارد.

شرکت هایی که سئو را با قیمت های بسیار پایین ارائه می دهند، معمولاً تمایل دارند از تکنیک های “کلاه سیاه” استفاده کنند یا از استراتژی نادرست سئو استفاده کنند.

در نتیجه کاهش ترافیک و اسپم شدن وب سایت برای صاحبان مشاغل ایجاد می شود.

تعرفه سئو در آژانس ریوال بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. شما هزینه تجربه، اخلاق و اثربخشی کار را پرداخت می کنید.

برای اطلاع از قیمت سئو با مرکز ریوال تماس بگیرید.

چقدر طول می کشد وب سایت من در رتبه بندی ظاهر شود؟

سئو یک استراتژی یک شبه نیست. چند ماه اول برای به روزرسانی در سایت شما اختصاص داده شده است.

باید منتظر بمانید تا کرالرهای موتور جستجو خزیده و تغییرات را فهرست بندی کنند.

بسته به وب سایت شما ، میزان کار مورد نیاز و دفعات کرال و ایندکس، معمولاً 3-9 ماه طول می کشد تا رتبه بندی جدید را مشاهده کنید.

.:: ::.
دو سوت تعمیر | شرکت سرویس لوازم خانگی دو سوت تعمیر | دو سوت تعمیر در تهران
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال یک شنبه 7 شهريور 1400 در ساعت

دو سوت تعمیر

از سال 1399، دو سوت تعمیر پیشرو در ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران بوده است. با یک تیم بزرگ از تعمیرکار های حرفه ای، ما پایتخت را تحت پوشش قرار می دهیم تا مردم سراسر تهران هرگز بدون ماشین لباسشویی ، خشک کن ، ماشین ظرفشویی ، یخچال فریزر ، اجاق گاز و موارد دیگر رها نشوند.

وسایل خانگی، دستگاه‌هایی هستند که کارهای روزانهٔ خانه‌داری را آسان‌تر می‌کنند. این وسایل زندگی انسان را متحول کرده‌اند و سبب بهبود بهداشت و تغذیهٔ عمومی شده‌اند.

بعضی از انواع وسایل خانگی مانند چراغ خوراک‌پزی، یخچال، فریزر، چرخ گوشت، مخلوط‌کن و مایکروفر، برای تهیه و نگهداری غذا در آشپزخانه به کار می‌روند.

از بعضی دیگر، مانند ماشین لباس‌شویی، رخت‌خشک‌کن، ماشین ظرف‌شویی و جاروبرقی، برای نظافت استفاده می‌کنند و از بعضی برای تفریحات و سرگرمی استفاده می‌شود مانند تلویزیون. برخی از لوازم خانگی برقی هستند و برخی دیگر غیر برقی.

به عنوان اعضای انجمن خدمات لوازم خانگی دو سوت تعمیر، ما متعهد به ارائه بالاترین استانداردها هستیم. و به عنوان یک شرکت ثبت گاز ایمن و F-Gas ، ما رویکردی دقیق در مورد ایمنی اتخاذ می کنیم.

به دلیل وضعیت مستقل خود ، می توانیم همه مارک های اصلی را تعمیر کنیم. به این ترتیب ، ما می توانیم تمام نیازهای تعمیر لوازم خانگی شما را برآورده کنیم - در حال حاضر و در آینده دور.

وقتی دو سوت تعمیر را انتخاب می کنید ، یک شرکت معتبر را انتخاب می کنید که ماهانه به صدها مشتری خدمات ارائه می دهد و به طور مداوم تعمیرات لوازم خانگی با کیفیت بالا را در لندن ارائه می دهد.

دو سوت تعمیر

 
ادامه ی مطلب ...
.:: ::.
آموزش تعمیر پاور کامپیوتر
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال یک شنبه 22 فروردين 1400 در ساعت

آموزش تعمیر پاور کامپیوتر

آموزش تخصصی عیب یابی و تعمیر پاور کامپیوتر در سایت سه سوت تعمیر باما در ادامه مطلب همراه باشید.

آیا می خواهید در مورد تعمیرات منبع تغذیه کامپیوتر بدانید؟ مشتریان رایانه و حتی کاربران عادی به ندرت به منبع تغذیه سیستم خود فکر می کنند ، زیرا در بیشتر اوقات ، اگر اوضاع به نرمی پیش رود و رایانه ها روشن و خاموش شوند ، هیچ کس واقعاً به آن جعبه های واحد اهمیت نمی دهد.

در مورد اهمیت این منبع تغذیه غالباً سردرگمی وجود دارد ، زیرا در بیشتر مواقع بر نحوه عملکرد رایانه مانند سایر زیر مجموعه ها مانند مادربرد ، کارت گرافیک ، هارد دیسک و غیره تأثیری نمی گذارد.

منبع تغذیه یا پاور سِپلای (به انگلیسی: Power supply) دستگاهی است که توان الکتریکی را برای بار الکتریکی تبدیل می‌کند.

به عبارت دقیق‌تر، وظیفه منبع تغذیه، دریافت انرژی الکتریکی از یک منبع انرژی (برقی، مکانیکی، شیمیایی، خورشیدی) و تبدیل آن به ولتاژ، جریان و فرکانس مناسب برای تغذیۀ بار است. یک منبع تغذیۀ تنظیم‌شده (Regulated)، می‌تواند ولتاژ یا جریان خروجی خود را تا حد معینی تقریباً ثابت نگه دارد.

سرویس و رفع اشکال در تهران

 

پاور جریان خانگی منظم شما را به ولتاژ DC کم مورد استفاده کامپیوتر تبدیل می کند. وقتی این جز خراب شود ، به سادگی هیچ فعالیتی با رایانه شما انجام نمی شود.

به یاد داشته باشید که ابتدا عیب یابی آسان را انجام دهید. پاور را برای هرگونه آسیب دیدگی بررسی کنید. تمام اتصالات را دوباره بررسی کنید.

تعمیر پاور کامپیوتر تهران و یا تعویض آن در صورت لزوم می تواند مفید باشد. اگر شما اهل کار با کامپیوتر هستید یا با یک رایانه شخصی مطمئن کار می کنید.

لذت ساده روشن شدن رایانه شخصی خود را امری بدیهی تلقی نکنید و همه کارها به خوبی انجام می شود.

ما اخیراً یکی از رایانه های خود را روشن کردیم و در مدت زمان حدود یک ساعت ، آن فقط خود را دوباره بوت کرد. و این کار روزی 10 بار در روز ادامه داشت تا اینکه متوجه شدیم پاور مقصر است.

مواردی که باید در هنگام خرابی منبع تغذیه یا فقط از بین رفتن شما به دنبال آنها باشید موارد زیر هستند.

تست پاور کامپیوتر

در اینجا ابتدا باید با اتصال دستگاه دیگری مانند رادیو یا لامپ ، پریز برق را از نظر برق بررسی کنید تا از وجود برق مطمئن شوید.

اگر رایانه از طریق محافظ برق متصل است ، آن را نیز بررسی کنید.

اگر دیواره خارج از برق است ، کابل برق را که به کامپیوتر می روید بررسی کنید تا ببینید آیا ولتاژ AC به واحد سیستم راه دارد یا خیر.

این کار را با استفاده از مولتی متر انجام دهید.

اگر برق وجود داشته باشد ، باید رایانه را باز کرده و از منبع تغذیه مادربرد تغذیه کنید.

هنگام استفاده از مولتی متر برای بررسی ولتاژ ، مطمئن شوید که زمین مناسبی برای هدایت سیاه مولتی متر دارید.


:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر پاور کامپیوتر, تعمیر پاور کامپیوتر گرین, تعمیرات تخصصی پاور کامپیوتر, تعمیر پاور در تهران, تعمیر پاور کامپیوتر در منزل, تعمیرات تخصصی پاور,
.:: ::.
تعمیر حرفه ای اتو بخار
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال دو شنبه 16 فروردين 1400 در ساعت

تعمیر حرفه ای اتو بخار

تعمیر اتو

اتوی بخار اتوی لباس است که در طول اتو بخار را به داخل لباس خارج می کند. این دستگاه دارای یک مخزن آب است که در آن محل بخار تولید می شود و می توان بخار را به صورت یک اسپری ثابت یا به صورت ترکیدن بخار کنترل کرد. این دستگاه همچنین دارای گزینه ای برای کنترل میزان بخار و همچنین دارای یک نشانگر برای نشان دادن میزان آب باقی مانده در مخزن است. در زیر چند سوال متداول مطرح شده است که توسط کارشناسان در مورد تعمیر اتو پاسخ داده شده است.

کدام یک از پاک کننده ها برای سروس و تعمیر اتو بخار باید استفاده کند؟

معمولاً از سرکه معمولی برای تمیز کردن مقیاس آهک استفاده می شود. همین مورد را می توان برای تعمیر اتو و سرویس آن نیز استفاده کرد. بیشتر پاک کننده های موجود در سوپرمارکت در قسمت لوازم تمیز کردن برای از بین بردن مقیاس آهک به خوبی کار خواهند کرد. پس از استفاده از پاک کننده می توانید آن را با آب بشویید. به منظور جلوگیری از این مسئله پوسته پوسته شدن در آینده ، می توانید از آب مقطر استفاده کنید. آب مقطر در اصل تصفیه آب از تمام مواد معدنی و باقی مانده است. آب مقطر در آهن باعث کاهش یا کاهش نیاز به مقیاس زدایی آهن می شود.

مراحل تمیز کردن اتو بخار روونتا چگونه است؟

برای تعمیر اتو بخار روونتا و تمیز کردن آن، ابتدا باید اتو را در صورت استفاده از برق جدا کنید و اجازه دهید تا بخار سرد شود. با استفاده از یک خلال دندان یا یک یخ کوچک ، رسوبات قابل توجه جمع شده در جت های پایین اتو را جدا کرده یا آنها را از بین ببرید. نازل اسپری را می توان با یک سوزن ظریف تمیز کرد. مرحله بعدی پر کردن محفظه آب با مقادیر مساوی سرکه سفید و آب مقطر است. قفسه ای را روی سینک ظرفشویی قرار دهید که می توان آهن را روی آن قرار داد و دریچه های بخار آن را به سمت پایین قرار داد. اتو را روشن کنید و بگذارید تا روی قسمت بخار کار کند تا تمام آب خالی شود یا بخار متوقف شود. بعد از این اتو بخار را با آب مقطر ساده پر کنید و مراحل را تکرار کنید. این باید اطمینان حاصل کند که اتو بخار تمیز شده است.

مشکل اتو بخار چه میتواند باشد؟

یک قطعه داخلی اتو بخار ممکن است اتصال کوتاه داشته باشد و باعث اختلال در عملکرد آهن شود. در بیشتر موارد ، این یک عنصر حرارتی است که معیوب است اما در این مورد ، اگرچه ممکن است مسئله ای نباشد که بتوانید بررسی کنید اگر یک کنتور با خود داشته باشید. ابتدا تداوم را بررسی کنید ، در صورت عدم تداوم ، عنصر حرارتی باید جایگزین شود. می توانید با هزینه مناسب تعویض قطعه را بدست آورید.

مشکل احتمالی اتو بخار این است که هنگام افتادن اتو ، ممکن است بر روی دکمه بخار قرار گیرد و باعث شکسته شدن میله اتصال متصل به درپوش مخزن شود. اگر این دکمه شکسته شود یا از درپوش جدا شود ، واحد هیچ آبی برای تبدیل سیستم به بخار تأمین نمی کند. تعمیر اتو بخار درصورتی که در کار با چنین وسایلی ماهر باشید و قادر به اتصال مجدد میله جدا شده باشید ، خودتان امکان پذیر است. اما تهیه قطعات از Maytag کار آسانی نیست زیرا این شرکت معمولاً هیچ قطعه ای را ارائه نمی دهد. اگرچه عملکرد بخار کاملاً کارآمد و مفید است ، اما تعمیر حرفه ای اتو بخار در یک تعمیرگاه بسیار گران است.

تنظیم بخار اتو

گاهی اوقات وقتی تنظیم گرما کم است و تنظیم بخار روشن است ، عنصر آنقدر گرم نیست که بتواند آب را به بخار تبدیل کند. این امر باعث نشت آب یا ریختن لباس می شود. وقتی اتو استفاده نمی شود ، باید تنظیم بخار خاموش شود. مسئله دیگر می تواند یک ترموستات معیوب باشد که منجر به گرمای ناکافی به عنصر گرمایشی می شود. برای بررسی این موضوع ، اتو را جدا کرده و با استفاده از ولت متر ترموستات را در حداکثر تنظیم تست کنید. هنگام قرار دادن پروب های ولت متر ، قرار دادن اتصال الکتریکی تا زمانی که هر دو ترمینال ترموستات به هم متصل شوند ، غیرمادی است. اگر سوزن متر حرکت کند ، یا خواندن دیجیتال حداقل مقاومت را تشخیص دهد ، ترموستات خوب است. به همین ترتیب عنصر گرمایش را بررسی کنید. اگر در هنگام قرارگرفتن روی دو لید آن هیچ مقاومتی وجود نداشته باشد خوب است. اگر ولت متر صفر را نشان می دهد که نشان دهنده مدار باز است ، باید تعویض شود. اگر هر دو حالت خوب است ، پمپی را که می تواند نشت کند تعویض کنید.

اتوی بخار وسیله ای بسیار مفید برای اتو کردن یکپارچه است زیرا در پایان کار خوب است. برای نگه داشتن آهن در شرایط کار مناسب ، به نگهداری و مراقبت منظم نیاز است. هنگامی که باید تعمیرات اتو بخار انجام شود ، می توانید با کمک متخصصانی که اطلاعات مفید و مفیدی را ارائه می دهند ، این کار را انجام دهید.


:: برچسب‌ها: تعمیر اتو, تعمیرات اتو, تعمیر اتو در منزل, تعمیرات تخصصی اتو در محل, تعمیرات اتو در محل, تعمیر تخصصی اتو, تعمیر اتو در منزل, تعمیرات اتو, تعمیر, تعمیرات, اتو, تعمیر اتو در سه سوت تعمیر, تعمیرات اتو سه سوت تعمیر, تعمیر اتو سه سوت تعمیر, تعمیر حرفه ای اتو بخار ,
.:: ::.
تعمیرات تخصصی موبایل
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال یک شنبه 8 فروردين 1400 در ساعت

تعمیرات تخصصی موبایل

هیچ کس گوشی هوشمند معیوب را دوست ندارد. وقتی تمام زندگی خود را (کم و بیش) در دستگاه نگه دارید ، به آن ابزار نیاز دارید تا همیشه به درستی کار کند. متأسفانه ، اشکالات ، خرابی ها و سایر موارد اجتناب ناپذیر هستند ، خصوصاً با افزایش سن تلفن. خبر خوب این است که بسیاری از رایج ترین موضوعات رفع های نسبتاً ساده ای دارند که می توانید خودتان انجام دهید. خبر بد این است که همیشه اینگونه نخواهد بود. اگر این راه حل های تعمیر موبایل ترفندی برای شما ایجاد نکردند ، با ناراحتی به شما می گوییم که ممکن است مجبور شوید گوشی خود را به یک تعمیرگاه حرفه ای ببرید یا (نفس نفس گیر) را به مدل جدیدتری ارتقا دهید .

اما قبل از شروع وحشت ، نفس عمیق بکشید - ممکن است راه حل مشکل شما فقط چند ضربه فاصله باشد.

مشکلات عمده گوشی موبایل

اگر تلفن شما در حال کند شدن است ممکن است به دلیل یک مسئله کلی نباشد ، بلکه فقط به دلیل چند سیب بد است. تشخیص اینکه کدام یک است می تواند به شما در سفر به فروشگاه و چند دلار صرفه جویی کند. اگر فقط چند برنامه باشد ، شاید بتوانید با حذف داده هایی که آنها در تلفن شما ذخیره می کنند ، شرایط را اصلاح کنید.

برای تعمیر موبایل اندروید، تنظیمات را باز کنید ، به برنامه ها و اعلان ها بروید ، برنامه مشکل ساز را انتخاب کنید و روی Storage & cache ضربه بزنید . در اینجا ، شما دو گزینه دارید. ابتدا سعی کنید Clear Cache را انتخاب کنید تا فقط پرونده های موقت برنامه را در تلفن شما پاک کند. (وقتی این موارد زیاد شوند یا خراب شوند ، می توانند با سرعت و قدرت برنامه خراب شوند.) پاک کردن حافظه پنهان با تنظیمات برنامه بهم نخورد ، اما ممکن است برای حل مشکل شما کافی نباشد.

اگر این کمکی نکرد ، پاک کردن داده را انتخاب کنید تا تمام اطلاعات برنامه پاک شود و از ابتدا شروع شود. پاک کردن داده ها گزینه جامع تری را ارائه می دهد ، اما ممکن است مجبور شوید اطلاعات خود را دوباره وارد کنید ، مانند نام کاربری و رمز عبور .

چند برنامه معیوب

در iOS ، گزینه های پاک سازی داده یکسانی نخواهید داشت. در عوض ، باید برنامه خود را حذف نصب و نصب مجدد کنید. نماد آن را پیدا کنید ، آن را فشار داده و نگه دارید و سپس از فهرست کشویی ظاهر شده گزینه Delete App را لمس کنید . سپس آن را در App Store پیدا کرده و دوباره نصب کنید. با این کار تمام داده های ذخیره شده محلی پاک می شود و برنامه از ابتدا راه اندازی می شود. اگر می خواهید یک دسته از برنامه ها را به یک باره حذف کنید ، یک برنامه را فشار داده و نگه دارید و پس از ظاهر شدن منوی کشویی ، نگه داشتن آن را ادامه دهید. یکی دو ثانیه بعد ، همه نمادهای برنامه شروع به لرزش می کنند و X های خاکستری کوچک روی آنها ظاهر می شود. برای حذف ، روی X ضربه بزنید .

اگر ترفند پاکسازی داده ها شکست بخورد ، ترفند قدیمی حذف نصب مجدد در تلفن های اندروید نیز کار خواهد کرد. از توپی یا صفحه قفل شده خود ، روی نماد برنامه ضربه بزنید و نگه دارید ، سپس آن را به بالا به دکمه حذف نصب بکشید . این روش علاوه بر این مزیت این را دارد که مطمئن شوید آخرین نسخه برنامه را اجرا می کنید که دارای تمام وصله های اصلاح شده و رفع اشکالات است. اما اگر می خواهید برنامه را پس بگیرید ، باید قبل از رفتن به حذف نصب مجدد ، از داده های برنامه - چه اسناد و چه امتیازات بالا - پشتیبان بگیرید. اکنون اکثر برنامه ها می توانند داده ها را در فضای ابری ذخیره کنند ، اما بررسی مجدد این امر ضرری ندارد.

اگر حتی پس از نصب و نصب مجدد آن هنوز با مشکلی روبرو هستید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که در مورد اینکه آیا با یک مشکل شناخته شده روبرو هستید یا اینکه مستقیماً با توسعه دهنده با جزئیات آنچه در آن است تماس بگیرید ، تحقیق کنید. به یاد داشته باشید که شرح کاملی از مشکل خود ، سازنده و مدل دستگاهی که استفاده می کنید ، به علاوه نسخه سیستم عامل در حال اجرا را ذکر کنید. معمولاً می توانید جزئیات تماس با برنامه نویس را در لیست آنلاین برنامه پیدا کنید.

اشکالات گسترده

اون چیه ، تیمی؟ صفحه دوباره مسدود شد و دیگر نمی توانید مشق شب را به تعویق بیندازید؟ EdZbarzhyvetsky از طریق Depositphotos

اگر مسائل کلی تقریباً به طور تصادفی در انواع برنامه ها ظاهر شوند ، مشخص کردن یک دلیل اصلی کار سخت تر خواهد بود. شاید یک م hardwareلفه سخت افزاری در حال خراب شدن باشد ، دستگاه بیش از حد بیش از حد گرم می شود یا یک ارتقا به درستی کار نمی کند. اما در واقع نیازی به تشخیص تلفن خود برای رفع آن نخواهید داشت.

اشکال قدیمی در خاموش و روشن کردن دستگاه شما کمی واضح به نظر می رسد ، اما به راحتی می تواند انواع مشکلات را برطرف کند. این کار به این دلیل کار می کند که همه چیز را در حافظه موقت تلفن شما پاک می کند ، بنابراین اگر یک زن و شوهر از برنامه ها باعث می شوند کل تلفن از بین برود ، ممکن است برای کار دوباره دستگاه شما کافی باشد.

اگر تلفن یخ زده است و نمی توانید آن را به روش معمول خاموش کنید ، یک ترکیب تنظیم مجدد سخت افزار را امتحان کنید. برای اینکه بفهمید چه دکمه هایی را فشار دهید و نگه دارید تا مجبور به بازنشانی شوید ، ساخت و مدل آنلاین را جستجو کنید. به راحتی می توانید دستورالعمل هایی برای تلفن های Pixel گوگل یا مدل های متعدد آیفون اپل پیدا کنید .

اگر سیستم ایمن و ناخواسته از کار بیفتد ، وقت آن است که به برخی از کارهای کارآگاهی بپردازید. خرابی های غیرقابل توضیح می تواند در اثر گرم شدن بیش از حد تلفن باشد ، بنابراین هنگام استفاده و شارژ کردن ، دمای آن را کنترل کنید. اگر اغلب لمس آن داغ است ، ممکن است مشکل با یک شارژر معیوب یا یک باتری در آخرین پایه های آن باشد.

کمبود فضای ذخیره سازی محلی نیز می تواند باعث بروز اشکالات و خرابی های تصادفی شود ، بنابراین برای تعمیرات موبایل یا گوشی هوشمند خود بررسی کنید که چه مقدار فضای خالی بر روی دستگاه شما باقی مانده است. در Android ، تنظیمات را باز کنید و به بخش ذخیره سازی بروید. در iOS ، تنظیمات را باز کنید ، سپس روی General and iPhone Storage ضربه بزنید . اگر فضا کم می کنید ، باید فضای دیگری درست کنید. اکثر تلفن ها روش خاص خود را دارند تا به شما کمک کنند تا فضا را آزاد کنید ، اما اگر تلفن شما اینگونه نیست ، راهنمای ما را در این باره بررسی کنید .

به عنوان آخرین چاره ، ممکن است بخواهید کل تلفن خود را مجدداً به تنظیمات کارخانه آن برگردانید ، این بدان معناست که همه داده ها را پاک کرده و دوباره به صورت کاملاً جدید تنظیم کنید. اگر بعد از آن مشکل همچنان ادامه داشت ، احتمالاً به دنبال نقص سخت افزاری هستید. برای مقابله با آن ، به بخش "عیب یابی و سایر مسائل" در پایین بروید.

ماندگاری ضعیف باتری

TFW باتری شما تمام شد و هنوز مطمئن نیستید که کجای تاریخ خود را ملاقات خواهید کرد. Nicomenijes از طریق Depositphotos

تا حدی ، هر کسی که تلفن جدیدی داشته باشد با عمر باتری دست و پنجه نرم می کند. اما وقتی فقط در عرض چند ساعت شارژ شما به نصف کاهش می یابد ، شما دچار مشکل می شوید. این می تواند هنگامی اتفاق بیفتد که باتری قدیمی شده و سریع شروع به تخریب کند. اگر این مورد در مورد تلفن شما وجود دارد ، برای تعمیر موبایل خود باید تعویض حرفه ای باتری را بررسی کنید. اگر تلفن شما نسبتاً جدید باشد ، این منطقی خواهد بود ، اما اگر یک گوشی قدیمی را به همراه داشته باشید ، ممکن است برای یک نسخه جدید موعد داشته باشید. فقط فراموش نکنید که یک کالای قدیمی خود را دوباره بازیافت کنید .

اما قبل از شروع تحقیق درباره تلفن های جدید ، چند ترفند را امتحان کنید تا عمر باتری خود را به حداکثر برسانید. ابتدا بفهمید که آیا می توانید تخلیه باتری را به گردن یک یا دو برنامه بیندازید. در Android ، می توانید میزان میزان مصرف باتری هر برنامه را در منوی برنامه ها و اعلان ها بررسی کنید یا می توانید مصرف عمومی باتری را از طریق ورودی باتری در تنظیمات بررسی کنید. همین مسیر در iOS کار می کند. اگر چند گراز انرژی را شناسایی کردید ، آنها را از تلفن خود خارج کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است.

در حالی که در اطراف منوی Battery مشغول مکیدن هستید ، می توانید حالت صرفه جویی در مصرف باتری را بنام Battery Saver on Androids و Low Power Mode در iPhone فعال کنید. روشن کردن این مشکلات زمینه ای شما را برطرف نمی کند ، اما می تواند بین هزینه ها کمی بیشتر به شما فرصت دهد.

در تعمیر موبایل برای افزایش بیشتر عمر باتری ، حداقل به طور موقت ، روشنایی صفحه نمایش را کم کنید یا تلفن را به صورت دوره ای در حالت هواپیما قرار دهید. ردیابی موقعیت مکانی همچنین می تواند باتری شما را خالی کند - با رفتن به تنظیمات ، سپس موقعیت مکانی و در iOS با رفتن به تنظیمات حریم خصوصی خدمات موقعیت مکانی ، آن را در Android خاموش کنید .

آنتن دهی ضعیف

گاهی اوقات برای از دست دادن دریافت سلول حتی لازم نیست در وسط هیچ جا باشید. گاهی اوقات تلفن شما فکر می کند اتاق نشیمن شما وسط جایی نیست. elvinstar از طریق عکس سپرده

اگر تلفن شما دارای مشکلات شبکه ای است که اتصال به Wi-Fi یا گرفتن سیگنال تلفن همراه را دشوار می کند و آنتن دهی ضعیفی دارد ، همیشه نباید سرزنش شود. مقصر ممکن است خارجی باشد - شاید شما در یک نقطه مرده بدنام باشید که هیچ کس نمی تواند سیگنالی دریافت کند ، یا در خانه هستید و سایر دستگاه ها نیز برای اتصال به وب در تلاش هستند. در این صورت ، برای تعمیر موبایل خود شاید لازم باشد عیب یابی خود را روی مورد دیگری غیر از گوشی قرار دهید.

 


:: برچسب‌ها: تعمیرات تخصصی موبایل, تعمیرات موبایل, تعمیرات تخصصی موبایل, تعمیرات موبایل در منزل, ,
.:: ::.
طراحی های کاراکتر کارتونی | طراحی کاراکتر
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال دو شنبه 13 بهمن 1399 در ساعت

مجموعه های کارتونی یا طراحی های کاراکتر اغلب مملو از موانع و سدهایی است. برای طراحی کاراکتر از ابتدا به تفکر خلاق زیادی احتیاج دارید، اگرچه بسیاری از کاراکترهای معروف کارتون ها، تبلیغات و فیلم ها ساده به نظر می رسند.در واقع، تلاش و مهارت زیادی برای تأثیرگذاری آنها انجام شده است. طراحی های کاراکتر اختصاصی فرآیندی است که بعد از شخصیت پردازی صورت می گیرد و شامل تعریف کاراکتر از طریق ویژگی های ظاهری آن می باشد.

باید کاراکتر ها را چه انسانی باشند و یا غیر انسانی، تا حدی خیالی در نظر بگیریم.هدف اصلی جلب رضایت خالق آن و همینطور عموم مخاطبین باشد.

ادامه ی مطلب ...
.:: ::.
میوه خشک استوایی
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال چهار شنبه 8 بهمن 1399 در ساعت

امروزه میوه خشک استوایی به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده است که می توانید بصورت اینترنتی نیز خریداری کنید. از طریق خرید آنلاین می توانید دسترسی آسان تری به انواع میوه خشک داشته باشید. میوه خشک مرغوب استوایی خوشبختانه در کشورمان ایران طرفداران زیادی به خاطر اطمینان بالا دارد و دارای قیمت های متفاوتی از سمت اکثر فروشندگان اینترنتی دارد.

میوه خشک در ایران به شکل چیپس میوه و در کمترین حالت به شکل حبه است. در حالی که مشابه خارجی این میوه خشک ها بیشتر به صورت حبه ای به فروش می رسد. هرچند که این موضوع فرقی در مصرف بوجود نمی آورد و در کنار نوشیدنی های گرم از جمله چای یا حتی انواع دمنوش های گیاهی بسیار دلپذیر است.

میوه خشک استوایی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

  • میوه خشک استوایی علاوه بر ماندگاری بالا در طی مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نه تنها قیمت مقرون به صرفه ای دارد بلکه می تواند در قالب صادرات، سودآوری بسیار خوبی هم داشته باشد.
  • از دیگر ویژگی های بارز این میوه های خشک فاسد نشدن آنهاست و دارای کیفیت عالی و رنگ های متنوع هستند.
  • برای سلامتی بدن انسان فواید بسیار زیادی هم دارد.

میوه خشک استوایی شامل چه میوه هایی است؟

تنوع بالا در خرید میوه خشک استوایی باعث شده تا افراد برای پذیرایی و مهمانی های مختلف از تنقلات سالم بیشتر استفاده کنند. این میوه های خشک هم جلوه ای زیبا و شیک به میز پذیرایی شما می دهند و هم بعنوان میان وعده ای سالم به جای چیپس و پفک و غیره قابل استفاده هستند. این موضوع بخصوص برای افرادی که به سلامتی خود بیشتر اهمیت می دهند پررنگ تر است.

میوه های خشک نارگیل، انبه، پاپایا، پوملو، آناناس، طالبی، کرنبری، آلوئه ورا، زنجبیل، بلوبری و کیوی چند نمونه از انواع میوه خشک استوایی موژان هستند. شما می توانید این میوه خشک ها را به صورت اسلایس و یا حبه ای از شرکت موژان خریداری کنید. توصیه می کنیم با خرید چند میوه خشک، احساس همزمان طعم های ترش و شیرین را امتحان کرده و لذت ببرید.

قیمت خرید میوه خشک به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت بر حسب شرایط گوناگون برای خرید میوه خشک تعیین می گردد. مثلا مقدار و حجم محصول مورد نظر و سایتی که میوه خشک از آن تهیه می شود بسیارمهم است. همچنین مدت آماده سازی مخلوط چند میوه خشک استوایی هم دارای اهمیت است و باید خریدار این نکته را در نظر داشته باشد. ولی نباید کیفیت محصول بعنوان مولفه ای اساسی فراموش شود.

میوه خشک نارگیل موژان

خشک کردن میوه در روش صنعتی برای تولید کنندگان همواره سودمندتر است. زیرا در روش صنعتی به خاطر پایین آمدن هزینه های اضافه، بهره بیشتری از زمان برده و در نهایت محصول بدست آمده دارای کیفیت و مقدار بیشتری خواهد بود. البته از این نکته غافل نمانیم که سلامت و بهداشت میوه و همینطور خواص آن در این روش کاملا حفظ خواهد شد. به همین دلیل است که در عصر حاضر، کمتر تولید کننده ای حاضر به استفاده از روش های سنتی در فرآیند تولید میوه خشک است.

مزایای خرید میوه خشکهای متنوع از موژان

خوشبختانه چند سالی است که فروش انواع میوه خشک استوایی را در فضای مجازی و اینترنت شاهد هستیم. یکی از نکات مثبت اینگونه دادوستدها برخورداری از خرید محصول مورد نظر بصورت مستقیم از تولید کننده است. همچنین، شما می توانید با مطالعه مقالات درج شده در سایت موژان نسبت به ویژگی میوه خشک مورد نظر اطلاعات بیشتری بدست آورید. در این روش (خرید اینترنتی) دیگر نیازی به حضور واسطه گرها برای رسیدن کالا به خریدار نیست. برای استمرار و قوت گرفتن این روش ها و برای رونق فروش و حمایت از تولیدات شرکت ها، حضور شما عزیزان بسیارموثر خواهد بود.

میوه خشک انبه موژان

افزایش چنین خریدهایی از طریق اینترنت، به خاطر اینکه کالا بصورت مستقیم از تولید به مصرف می رسد، تازه تر بوده و از مرغوبیت بسیاربالایی برخوردار است. چون هریک از این میوه خشک های استوایی از رنگ های زیبایی برخوردارند، می توانید برای زیبایی بیشتر از هر کدام مقدار کمی در ظرف ریخته و زیبایی بشقاب پذیرایی تان را دوچندان کنید. در این حالت شما ظرفی مملو از خواص فوق العاده ای از انواع میوه خشکهای رنگارنگ خواهید داشت. توصیه می کنیم با مصرف میوه خشک استوایی، از طعم بی نظیر آن نیز لذت ببرید.

 

تلفن تماس جهت تمامی سفارشات ( خرید عمده میوه خشک و سفارش تکی ) : ۰۹۱۲۵۱۳۶۵۵۹ آقای مقدم

 

 

.:: ::.
محاسبه بی ام آی
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال یک شنبه 28 دی 1399 در ساعت

فرمول محاسبه BMI یا همان اندازه‌گیری شاخص توده بدنی به صورت مستقیم چربی‌های بدن را اندازه گیری نمی‌کند و نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد. بنابراین ابزار مناسبی برای ورزشکاران حرفه‌ای نیست چرا که بیشتر وزن آنها از عضله است.



ورزشکاران حرفه‌ای بهتر است برای تشخیص میزان چربی‌های موجود در بدنشان از بادی آنالیز استفاده کنند. البته این موضوع را به خاطر داشته باشید که محاسبه بی ام آی از دسته‌های استاندارد وضعیت وزن محسوب می‌شود که می‌تواند به پزشکان در تشخیص درجه چاقی کمک کند.


مطالعه بیشتر در مورد وارکوزیل


bmi چیست؟


BMI مخفف (Body Mass Index) است و به معنای شاخص توده بدنی است که ۱۸۰ سال پیش توسط آدولف کوتله (Adolphe Quetelet) محقق بلژیکی بیان شد.


شاخص توده بدنی در واقع، یک معیار غربالگری است که به کمک آن می‌توان میزان اضافه وزن یا کاهش وزن یا محدوده وزنی ایده‌آل را مشخص کرد.


محاسبه BMI دقیق به صورت مستقیم چربی بدن را اندازه گیری نمی‌کند و برای بزرگسالان سن، جنسیت، نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد.


با این حال از دسته های استاندارد وضعیت وزن استفاده می‌کند که می‌تواند به پزشکان کمک کند شرایط  وزنی مردم را دنبال کنند و مشکل بالقوه را درافراد شناسایی کنند.


حمل کردن وزن اضافی می‌تواند منجر به مشکلات بسیاری از جمله دیابت نوع ۲، فشار خون بالا و مشکلات قلبی و عروقی شود.


وزن بسیار پایین نیز می‌تواند خطر مشکلاتی مانند سوء‌تغذیه، پوکی استخوان و کم‌خونی را افزایش دهد.


BMI به صورت مستقیم چربی بدن را اندازه‌گیری نمی‌کند و برای شاخص توده بدنی بزرگسالان سن، جنسیت، نژاد یا بافت عضلانی را در نظر نمی‌گیرد.


با این حال در آن از دسته‌های استاندارد وضعیت وزن استفاده می‌شود که پزشکان با کمک آن می‌توانند شرایط وزنی افراد را دنبال و مشکل بالقوه آنها را شناسایی کنند.


محاسبه BMI در زنان و مردان


برای اندازه BMI در بزرگسالان باید از وزن و قد افراد مطلع باشیم. فرمول BMI با استفاده از واحدهای متریک به این شکل است BMI=kg/m2  یعنی برای محاسبه BMI یک فرد بالغ باید وزن به کیلوگرم را بر توان دوم قد به متر تقسیم کنیم.


بنابراین اندازه گیری دور شکم می تواند به عنوان مکملی برای اندازه گیری شاخص توده بدنی در نظر گرفته شود و و در کنار دقت اندازه گیری bmi معیار بهتری از سلامتی را ارائه دهد.


محاسبه bmi در زنان و مردان


بر اساس مطالعات مراکز بهداشتی و درمانی، اندازه مرز خطر برای دور شکم به صورت زیر می باشد:


  • برای مردان بالغ: ۱۰۱ سانتی متر (۴۰ اینچ)
  • برای زنان غیر باردار: ۸۹ سانتی متر (۳۵ اینچ)


محاسبه BMI در کودکان و نوجوانان در بزرگسالان


مقدار BMI به سن و همچنین جنسیت مرتبط نیست


با این حال اندازه گیری BMI در کودکان و نوجوانان کمی متفاوت است. دخترها و پسرها با سرعت متفاوتی رشد می‌کنند و میزان چربی بدنی‌شان در سنین مختلف متفاوت است.


به همین دلیل برای اندازه‌گیری BMI در طول کودکی و نوجوانی سن و جنسیت نیز فاکتور مهمی به حساب می‌آید. پزشکان و دیگر متخصصان سلامت، کودکان را با محدوده‌های وزنی سلامت، دسته بندی نمی‌کنند؛ چون: با گذشت هر ماه، بدن نوجوانان و کودکان تغییر زیادی می‌کند.


بدن دختران و پسران با سرعت‌های متفاوتی رشد می‌کند. با قد کشیدن کودک این شاخص‌ها نیز تغییر می‌کنند. پزشکان BMI  کودکان و نوجوانان را مانند BMI بزرگسالان با اندازه ‌گیری قد و وزن محاسبه می‌کنند.


برای محاسبه bmi کودکان سپس BMI بدست آمده را به همراه سن شخص روی جدول BMI جنسیت خاص قرار می‌دهند. نتیجه این کار نشان می‌دهد کودک یا نوجوان وزن سالمی دارد یا خیر.


چه کسانی می توانند از BMI و صدک BMI استفاده کنند؟


محاسبه ی BMI بهترین راه ارزیابی وزن سلامت در بزرگسالان است. صدک BMI بهترین روش ارزیابی وزن مناسب در کودکان ۲ سال به بالا است. بعضی افراد بزرگ‌سال که بدنی عضلانی دارند ممکن است BMI بالاتر از حد سلامت داشته باشند،


در حالی که چربی بسیاری کمی دارند مانند بدن‌سازان و ورزش‌کاران. شاخص BMI این ورزش‌کار را چاق نشان می‌دهد در حالی که چنین نیست، پس اندازه‌گیری بی ام ای برای همه کارایی ندارد.


بهترین راه برای کاهش BMI


تاکنون حتما متوجه شده‌اید که BMI بالا تا چه حد می‌تواند برای بدن مشکل ساز باشد و چه بیماری‌هایی را به دنبال دارد. اما آیا روش‌هایی برای کاهش BMI وجود دارد؟ بله. با انجام روش‌های زیر می‌توانید میزان BMI خود را پایین بیاورید.


۱– برنامه غذایی


یک برنامه غذایی کاهش وزن سالم سرشار از مواد مغذی از جمله میوه‌ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل‌ها، دانه‌ها، پروتئین‌های بدون چربی و چربی‌های سالم است. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای کاهش وزن انجام دهید،


کم کردن مقدار قند در برنامه غذایی است. دنبال کردن یک برنامه غذایی سالم، مزایای فراوانی برای سلامتی به همراه دارد از جمله کاهش خطر بیماری‌های قلبی-عروقی و کاهش التهاب در بدن.


یک برنامه غذایی سالم، بیشتر تمرکزش روی مصرف میوه‌ها، سبزیجات، غلات، حبوبات، آجیل‌ها، روغن زیتون و ماهی‌های چرب است.


در چنین برنامه‌هایی مقدار مصرف گوشت قرمز و شیرینی‌ها کم می‌شود. این غذا‌ها سرشار از فیبر و آنتی‌اکسیدان است که می‌تواند فرد را برای مدت زمان طولانی‌تری سیر نگه دارد و برای بدن، مواد مغذی سالمی را فراهم کند.


محاسبه bmi دکتر عنبرا - کاهش بی ام آی


بهترین روش برای مطمئن شدن از وضعیت سلامتی مراجعه و مشاوره با پزشک است، ما در اینجا با توجه به پیشنهادات ارائه شده توسط دکتر عنبرا متخصص لاغری و عمل اسلیو در تهران نکاتی را برای بهبود bmi بدن بررسی می کنیم: محاسبه bmi دکتر کرمانی


  • انتخاب هوشمندانه غذاها
  • برنامه ورزشی منظم
  • خواب کافی
  • کنترل استرس و اضطراب
  • مصرف غذاهای خانگی


۳. شاخص توده بدنی بالا ۳۰ داشته باشد به معنی چاق بودن است


پاسخ در حالت کلی خیر!


با اینکه این شاخص توده بدن یکی از بهترین روش‌ها برای مشخص کردن محدوده وزنی یا چاقی و لاغری در افراد است، اما نتایج آن برای همه یکسان نیست.


اندازه BMI بیشتر برای افراد معمولی جامعه درست است. برای مثال افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش نمی‌کنند اوضاعشان کمی فرق می‌کند. این افراد معمولا بافت ماهیچه‌ای زیاد و بافت چربی بسیار کمی دارند.


اغلب آن‌ها به واسطه توده عضلانی وزن زیادی دارند و شاخص توده آن‌ها ممکن است بالای ۲۵ و ۳۰ باشد، اما آیا آن ها واقعا چاق هستند؟


خیر! دلیل بالا بودن شاخص تنها عضلات آن‌ها است. زیرا عضله چگالی و وزن بیشتری نسبت به چربی دارد. ورزشکاران حرفه‌ای و عضلانی تنها وزنشان زیاد است. اما چاق نیستند و وضعیت سلامتی خوبی دارند.


افراد چاق چگونه باید شاخص بی ام آی خود را کاهش دهند؟


هرچقدر این شاخص بیشتر شود خطر افزایش عوارض و خطرات ناشی از چاقی نیز بیشتر  می‌شود. کار تا جایی پیش می‌رود که حتی ممکن است درصد مرگ و میر در این افراد نیز بالا برود.


مشاوره در مورد عوارض چاقی و بالا بودن bmi و روشهای کم کردن وزن سریع


مشاوره لاغری سریع و عوراض چاقی


بنابراین کسانی که شاخص توده بدنی بالا دارند، حتما باید با راهکارهایی وزن خود را کاهش داده و به محدوده وزنی سالم برگردند. افرادی که تنها اضافه وزن دارند می‌توانند با راهکارهای زیر وزن کم کنند.


و افرادی که BMI بالای 30 دارند یا به اصطلاح چاق هستند حتما باید علاوه بر روش های زیر نیم نگاهی هم به عمل جراحی لاغری یا عمل بای پس معده داشته باشند که در انتهای مقاله به آن پرداخته شده است.


۱. داشتن BMI پایین نشانه سلامتی است !؟


اینکه داشتن اضافه وزن با مواردی مانند فشار خون بالا، قند خون بالا و افزایش کلسترول در ارتباط است منطقی و قابل قبول است. اما آیا داشتن BMI کم به معنی بهبود این علائم است؟


پاسخ این سوال در حالت کلی “خیر” است!


در یک بررسی از چندین مطالعه که BMI را بررسی کردند ، محققان با انجام تحقیقی بر روی ۴۰ هزار نفر از بزرگسالان پی بردند که ارتباطی خاصی بین BMI بالا و مشکلات سلامتی مانند فشار خون بالا و قند خون بالا وجود ندارد.


حقایقی درباره محاسبه BMI که حتما باید بدانید


درباره BMI اغلب اغراق می‌شود و حتی ممکن است برخی افراد آن را معیار سالم یا ناسالم بودن انسان بدانند. اما واقعیت این است این شاخص سوای آنکه، واقعا 100 درصد دقیق نیست، بلکه هیچ پارامتر مرتبط با سطح سلامتی را هم نمی‌سنجد. 4 دلیل زیر به خوبی نشان می‌دهد که این شاخص معیار خوبی برای بررسی سطح سلامت افراد نیست.


BMI هیچ تفاوتی بین استخوان، چربی و عضله قائل نیست


بر اساس نتایج به دست آمده از اندازه گیری شاخص توده بدنی ورزشکاران ، افرادی که ورزشکار هستند و توده عضلانی زیاد دارند و همچنین افردی که بافت اسکلتی مستحکم و بزرگی دارند، اضافه وزن و حتی چاقی دارند. این در حالی است که ورزشکاران و افراد با استخوان‌های درشت معمولا بافت چربی کمی دارند و بالا بودن شاخص توده بدنی در آن ها به معنی چاق بودنشان نیست.


بلکه فقط نشان می‌دهد که وزنشان بالا است. علاوه بر این، این شاخص نمی‌تواند تشخیص دهد که چربی چگونه در بدن توضع شده و میزان آن دقیقا چقدر است.


BMI هیچ توجهی به وضعیت ژنتیک افراد نمی‌کند


این شاخص در ابتدا توسط سفیدپوستان اروپایی ابداع شده است، بنابراین اختلاف ژنتیکی شکل بدن را در نژادهای مختلف در نظر نمی‌گیرد.


BMI هیچکدام از پارامترهای سنجش سطح سلامتی را در نظر نمی‌گیرد


محاسبه BMI مواردی مانند فشار خون، کلسترول، تری گلیسیرید، قند خون و مارکرهای دیگری (که روش دقیق‌تری برای اندازه گیری سلامت است) را اندازه گیری نمی‌کند.


روش عمل اسلیو معده می تواند بسیار کارآمد باشد


BMI عادات کلی سلامت و سطح فعالیت شما را اندازه گیری نمی‌کند


سلامت ما به سادگی تنها یک عدد نیست و به اعداد و ارقام شاخص توده بدنی بستگی ندارد. به عنوان مثال، فردی با محاسبه ی BMI برابر با 30 دارای عادات و فعالیت های سلامتی خوبی است، ممکن است بسیار سالم‌تر از فردی با BMI 22 باشد که در حال نوشیدن الکل و سیگار کشیدن هستند و یا استرس زیادی در زندگی خود دارد و عادت های خوب مراقبتی ندارد.


ویدیو محاسبه bmi


 

 

:: برچسب‌ها: محاسبه بی ام آی,
.:: ::.
طرز پوشیدن گان جراجی و ویژگی آنها
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال پنج شنبه 25 دی 1399 در ساعت

طرز پوشیدن گان جراجی :

طرز پوشیدن گان های جراحی برخلاف لباس های دیگه کاملا متفاوت هستش گان جراحی برخلاف لباس های دیگه دکمه یا …. نداره گان های جراحی گان های جراحی از جلو بدون هیچ دکمه ای هستن و جلو ای بسته دارن برای پوشیدن این  لباس ها شما باید اونارو از از جلو بپوشید پشت این لباس ها آزاده و از پشت این لباس ها با یه بند بسته میشن از ویژگی های این لباس ها میتونیم به راحتی این لباس ها اشاره کنیم .طرز پوشیدن گان جراحی برخلاف تصورش بسیار راحت میباشد اصلا هدف از ایجاد گان جراحی اینست که پوشیدن این لباس آسان باشد و بتوان به راحترین روش از این لباس استفاده کرد .

ویژگی گان جراحی یکبار مصرف

یکی از پوشش های کاربردی برای جراحان گان جراحی است که این گان های جراحی دارای دو دسته می باشند برخی از این گان های جراحی از مواد یکبار مصرف تولید شده اند که فقط یکبار قابلیت استفاده دارند و دسته دوم گان جراحی،گان جراحی چندبار مصرف می باشد. نکته قابل توجه در مورد گان های چند بار مصرف این است که دارای بافت می باشند و از مخلوطی از پارچه ها تولید شده اند و می توان به جنس پنبه و نانو اشاره کرد در ضمن می توان گفت که گان های جراحی بسیار مرغوب هستند و در جهت حفظ بهداشت بسیار مقرون به صرفه هستند و از نکات دیگری که در مورد گان های جراحی می توان اشاره کرد این است که گان های جراحی قابلیت ضد آب ژاول دارند که منجر می گردد بعد از شستشو رنگ خود را از دست ندهد و می توان بعد از چندین بار شستشو مجددا استفاده کرد. 

در ضمن به خاطر جنس بسیار با کیفیت این گان های جراحی موجب می گردد که قابلیت تنفس هوایی داشته باشند و از ایجاد حس تعریق در بدن فرد ممانعت می کند و فرد به راحتی می تواند از آن استفاده کند.

گرماژ۲۸،۳۰،۴۰
رنگ های آبی نفتی ،صورتی ،آبی آسمانی ،سفید
قیمت مناسب
دارای گان های چند بار مصرف

منبع: https://www.clickmaster.ir/lebas-jarahi


:: برچسب‌ها: گان, گان جراحی,
.:: ::.
طرز پوشیدن گان جراجی و ویژگی آنها
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال پنج شنبه 25 دی 1399 در ساعت

طرز پوشیدن گان جراجی :

طرز پوشیدن گان های جراحی برخلاف لباس های دیگه کاملا متفاوت هستش گان جراحی برخلاف لباس های دیگه دکمه یا …. نداره گان های جراحی گان های جراحی از جلو بدون هیچ دکمه ای هستن و جلو ای بسته دارن برای پوشیدن این  لباس ها شما باید اونارو از از جلو بپوشید پشت این لباس ها آزاده و از پشت این لباس ها با یه بند بسته میشن از ویژگی های این لباس ها میتونیم به راحتی این لباس ها اشاره کنیم .طرز پوشیدن گان جراحی برخلاف تصورش بسیار راحت میباشد اصلا هدف از ایجاد گان جراحی اینست که پوشیدن این لباس آسان باشد و بتوان به راحترین روش از این لباس استفاده کرد .

ویژگی گان جراحی یکبار مصرف

یکی از پوشش های کاربردی برای جراحان گان جراحی است که این گان های جراحی دارای دو دسته می باشند برخی از این گان های جراحی از مواد یکبار مصرف تولید شده اند که فقط یکبار قابلیت استفاده دارند و دسته دوم گان جراحی،گان جراحی چندبار مصرف می باشد. نکته قابل توجه در مورد گان های چند بار مصرف این است که دارای بافت می باشند و از مخلوطی از پارچه ها تولید شده اند و می توان به جنس پنبه و نانو اشاره کرد در ضمن می توان گفت که گان های جراحی بسیار مرغوب هستند و در جهت حفظ بهداشت بسیار مقرون به صرفه هستند و از نکات دیگری که در مورد گان های جراحی می توان اشاره کرد این است که گان های جراحی قابلیت ضد آب ژاول دارند که منجر می گردد بعد از شستشو رنگ خود را از دست ندهد و می توان بعد از چندین بار شستشو مجددا استفاده کرد. 

در ضمن به خاطر جنس بسیار با کیفیت این گان های جراحی موجب می گردد که قابلیت تنفس هوایی داشته باشند و از ایجاد حس تعریق در بدن فرد ممانعت می کند و فرد به راحتی می تواند از آن استفاده کند.

گرماژ۲۸،۳۰،۴۰
رنگ های آبی نفتی ،صورتی ،آبی آسمانی ،سفید
قیمت مناسب
دارای گان های چند بار مصرف

منبع: https://www.clickmaster.ir/lebas-jarahi


:: برچسب‌ها: گان, گان جراحی,
.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :