.

.

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :

» تير 1401
» بهمن 1400
» دی 1400
» آذر 1400
» مهر 1400
» شهريور 1400
» فروردين 1400
» بهمن 1399
» دی 1399
» آذر 1399
» مهر 1399
» شهريور 1399
» مرداد 1399
» تير 1399
» خرداد 1399
» ارديبهشت 1399
» فروردين 1399
» اسفند 1398
» بهمن 1398
» دی 1398
» آذر 1398
» مهر 1398
» شهريور 1398
» مرداد 1398
» تير 1398


» اسپرت اریو
» اپشن اریو z300
» کادو تولد






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
مقایسه پرورش پرندگان مختلف و راه های درامد از آن
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال سه شنبه 18 آذر 1398 در ساعت

مقایسه پرورش پرندگان مختلف و راه های درامد از آن

1- خلاصه پرورش شترمرغ

پرورش شترمرغ از پرسود ترین روش های کسب درآمد از پرورش پرندگان است با توجه به اینکه این پرنده از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و بیماری ها دارد، بنابراین تلفات کمتری خواهد داشت و اگر پرورش دهنده زمین و سرمایه کافی در اختیار داشته باشد، با پرورش تعداد قابل توجهی شترمرغ درآمد خوبی کسب خواهد کرد. بهترین روش برای شروع کسب و کار پرورش شترمرغ خرید تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی است چون سود این روش بسیار بالاتر از خرید جوجه شترمرغ و یا شترمرغ بالغ خواهد بود. برای تغذیه شترمرغ ها می توانید از علوفه ، سبزیجات و میوه ها استفاده کنید و برای افزایش وزن و سرعت رشد آنها می توانید از کنسانتره های مخصوص شترمرغ استفاده کنید. آنها در سن 14 ماهگی آماده کشتار می شوند که می توانید آنها را بفروشید اما برای برای تخم گیری از آنها باید تا سن 30 ماهگی پرورش شان بدهید.

 

2- خلاصه پرورش بوقلمون

بوقلمون پس از شترمرغ محبوب ترین گوشت را در میان خانوارها دارد. اگر می خواهید پرورش بوقلمون راه اندازی کنید باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشید، چون بر خلاف سایر طیور بیشتر مستعد بیماری است و تجمل کمتری در برابر بیماری ها خواهد داشت. برای شروع پرورش بوقلمون نیز می توانید از تخم های نطفه دار این پرنده و یک دستگاه جوجه کشی استفاده کنید. این پرنده ها در سن 6 الی 7 ماهگی بالغ می شوند و به وزنی حدود 7 الی 10 کیلوگرم می رسند و برای تغذیه آنها می توانید از غذاهای مناسب برای تغذیه مرغ محلی استفاده کنید.

 

3- خلاصه پرورش مرغ محلی 

سالن های صنعتی پرورش مرغ زیاد هستند و اگر بخواهید با این صنعت ها رقابت کنید، قطعا راه سختی را در پیش خواهید داشت. اما شما می توانید با تولید ارگانیک و کاملا طبیعی گوشت مرغ نسبت به آنها برتری خود را نشان دهید و محصولات خود را به خانواده های علاقه مند به مصرف گوشت و تخم طبیعی مرغ بفروشید. شرط لازم برای این کار داشتن یک مکان مناسب و دارای امکانات در روستا و یا حاشیه شهر است و باید از مواد غذایی طبیعی و علوفه و سبزیجات برای تغذیه مرغ ها استفاده کنید. چراندن مرغ ها در مراتع نیز در کاهش هزینه های شما تاثیر گذار خواهد بود.

 

4- خلاصه پرورش بلدرچین

بلدرچین در عرض 45 روز بالغ می شود و به وزنی حدود 250 گرم میرسد و آماده کشتار و بسته بندی می شود. بنابراین پرورش بلدرچین دوره بازگشت سرمایه شما را کاهش خواهد داد. مطمئن باشید که گوشت و تخم این پرنده نیز مشتریان خاص خود را خواهد داشت و یکی از مزایای خوب بلدرچین ها میزان تخم گذاری بالای آنها می باشد که همزمان با پرورش بلدرچین های گوشتی می توانید بلدرچین های تخمگذار را نیز پرورش دهید. برای شروع کار به یک سالن مناسب، قفس مکانیزه، تعدادی تخم نطفه دار تازه و دستگاه جوجه کشی احتیاج خواهید داشت.

 

5- خلاصه پرورش و تربیت کاسکو

اگر حوصله نگهداری تعداد زیادی پرنده را ندارید، می توانید با خرید چند تخم نطفه دار کاسکو و یک دستگاه جوجه کشی حرفه ای می توانید از تخم های این پرنده جوجه کشی کرده و اقدام به پرورش جوجه ها بکنید. هم چنین می توانید به آنها چند کلمه و ترفند یاد بدهید و به قیمت بالایی بفروشید، این کار می تواند به عنوان یک شغل دوم نیز برای شما درآمد زایی داشته باشد. دقت داشته باشید که کاسکو ها در 4 سالگی به بلوغ می رسند و اگر می خواهید از آنها تخم نطفه دار بگیرید باید تا این زمان صبر کنید.

منبع : کسب درآمد از پرورش پرندگان ؛ از شترمرغ تا کاسکو 

 

 

.:: ::.
لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال چهار شنبه 13 آذر 1398 در ساعت

لغات 1100 واژه را یک بار بخوانید بدون نیاز به تکرار!

این کتاب یکی از مهمترین کتب برای منابع مختلفی همچون کنکور، آزمونهای بین المللی مثل تافل ، آیلتس و GRE و آزمونهای مختلفی چون استخدامی و ... راهگشای کاربران بوده و از این کتاب برای زبان آموزان در دو سطح متوسطه و پیشرفته طراحی گردیده ست. شامل 46 هفته در یادگیری ست! که همین موضوع مورد انتقاد کاربران است، زبان آموزانی که میخواهند هر چه سریعتر لغات این مجموعه را به خاطر بسپارند روشهای میانبر زیادی وجود دارد که از آن ما به کدینگ تصویری 1100 واژه اشاره میکنیم:

 

کدینگ لغات 1100

خرید لغات 1100 کلمه به صورت تصویری و با روش کدینگ و تصویرسازی ذهنی

مجموعه ی طراحی شده توسط اینجانب که برای شما زبان آموزان تهیه شده ویژگیهایی دارد که به خلاصه به آن اشاره میکنیم.

1 – حفظ سریع لغت

2- کدینگهای با کیفیت بالا

3- فایل تصویری لغات به همراه توضیحات

4- تشریح مترادف ها و فونتیک لغات 1100

5- به کارگیری جذاب ترین و خنده دارترین کدبندی ها برای هر لغت

6- یادگیری فوق سریع لغات 1100 با این روش

7- پایینترین قیمت و بالاترین کیفیت

با استفاده از روش کدینگ 1100 کلمه به خوبی در ذهن ماندگار می شود؟

در پاسخ باید بگوییم تماما به فاکتورها و روشهای یادگیری شما بستگی دارد، به عنوان مثال زبان آموزانی که چندین روش مختلف را امتحان کرده و در نهایت نتوانسته اند آنطور که باید و شاید این لغات را یاد بگیرند بد نیست این روش را هم تست کنند، البته همچون روشهای دیگر این روش هم مزایا و معایبی را همراه دارد که از قبل به آن اشاره کرده ایم:

 

مزایا و معایب روش کدینگ لغات برای حفظ 1100 واژه

همانطور که میدانید هر روش مزایا و معایبی در خود دارد که ما به بیان آن می پردازیم:

مزایا :

1- حفظ سریع لغت در کمترین مدت زمان

2- ماندگاری بیشتر نسبت به سایر روشهای معمول

3- ارتباط برقرار کردن زبان آموز با استفاده از این روش

4- علاقه و اشتیاق بیشتر زبان اموز برای یادگیری

5- استفاده از طنز و روشهای مفرح برای این روش

 

معایب:

 

1- مهمترین عیب این روش ارتباط برقرار نکردن کاربر با استفاده از کدینگ

2- یاد نگرفتن کاربر به دلیل منطقی نبودن و طنز بودن تصویرسازی ارائه شده.

3-برای تمام لغات نمیتوان کدینگی ارائه کرد که کاربر به صورت دائمی آن را در ذهن خود بسپارد.

دوره کدینگ تصویری 1100 واژه مناسب چه کسانیست؟

1- افرادی که سطح متوسط از زبان دارند

2- زبان آموزانی که چندین بار کتاب 1100 لغت را خوانده و باز هم فراموش میکنند.

3- آن دسته از افراد که کنکورهای مختلف و آزمونهای بین المللی و استخدامی در پیش رو دارند

4- از سایر روشهای یادگیری لغت استفاده کرده و نتیجه نگرفته اند.

5- با تصویرسازی ذهنی لغات ارتباط خوبی برقرار میکنند.

 

پایان کابوس یادگیری 1100 لغت!

از زبان آموزانی که این کتاب را خوانده اند اگر این سوال را بپرسید که آیا تمام لغات 1100 را حفظ است ؟ حتما در جواب برای شما دلایلی همچون سخت بودن لغات و مشکل بودن تلفظها و فرار بودن آنها اشاره دارد! و اما پیشنهاد ما چیست؟

روشی ماندگار برای حفظ لغات 1100 استفاده از کدینگ تصویری می باشد! حفظ لغات 1100 واژه مشکل خیلی از زبان اموزان ست که با روشهای مختلفی دست و پنجه نرم میکنند تا لغات این کتاب را هم به خاطر بسپارند ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما روش تصویرسازی و کدینگ را مورد بررسی قرار دهید:

یادگیری تصویری لغات 1100 واژه

نسخه ی کدینگ تصویری لغات 1100 هم به مجموعه ما اضافه شده ، علاوه بر کدهای ارائه شده به صورت متنی جزوات کدبندی ما شامل تصاویر مرتبط با این روش نیز می باشد که میتوانید نمونه های این تصاویر را هم در قالب طنز مشاهده کنید:

ویژگیهای 1100 واژه با نگارش مدرس حامد اسکندری

مجموعه ی طراحی شده شامل عکسهای گرافیکی برای یادگیری بیشتر و ماندگاری دائمی در ذهن زبان آموز ، فونتیک لغات برای متوجه شدن طرز تلفظ لغات، کمک گرفتن از لغات مترادف برای آسان سازی مسیر یادگیری و در نهایت قیمت مناسب و معقول با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی می باشد. همیشه صرف هزینه زیاد برای یادگیری مطالب کار مناسبی نیست، پس سعی کنید تصمیم درست را برای انتخاب مجموعه با استاد مرتبط به عمل آورید.

نتیجه گیری

ما همیشه به کاربر پیشنهاد میکنیم اول نمونه مثالهای کدینگ را مشاهده کند در صورتی که این روش برایش جالب بود سپس اقدام به خرید مجموعه لغات 1100 ما در قالب طنز کند. شما نیز میتوانید با بررسی مثالها و تصاویر مربوطه ی ارائه شده تصمیم بگیرید و سپس با بررسی معایب و مزایا اقدام به تهیه جزوه یا شرکت در همایشها کنید! ولی با توجه به حرفهای گفته شده به هیچ عنوان به دام اساتیدی که از این روش سو استفاده میکنند نیفتید!

تحقیق کنید تحقیق کنید و در نهایت باز هم تحقیق کنید!

بعد از مشاهده مثالهای کدینگ لغات میتوانید از لینک زیر اقدام به خرید این مجموعه کنید:

خرید کدینگ لغات 1100       

 

.:: ::.
کاغذ دیواری پشت ال سی دی
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال دو شنبه 22 مهر 1398 در ساعت



تلویزیون در دکوراسیون خانه ایرانیان نقش موثر و اساسی را در کنار هم جمع شدن خانواده ها در محیط داخلی خانه دارد.
تلویزیون معمولا در قسمتی از خانه و فضای پذیرایی که بهترین دید را دارد و به نوعی کانون توجه است قرار می گیرد تا زاویه دید خوبی را برای تماشای بیشترین افراد خانه داشته باشد. طبیعتا دکوراسیون تلویزیون به عنوان یک نقطه کانونی که افراد خانه به دور آن می نشینید و همیشه مورد توجه قرار می گیرد، بسیار مهم و ویژه است. فضای پشت تلویزیون تاثیر بالایی در طراحی داخلی و چیدمان فضای اتاق نشیمن و پذیرایی دارد. حال که فهمیدیدم تلویزیون و نمای پشت سر آن چه تاثیر مهمی در خانه دارد، نیاز است تا ایده هایی اندیشیده شود تا دکوراسیون این بخش از خانه به بهترین شکل ممکن درآید. یکی از ایده های جذاب، استفاده از کاغذ دیواری پشت ال سی دی می باشد.

ویژگی های کاغذ دیواری پشت ال سی دی

انتخاب کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون از بین صد ها طرح مختلف کار سختی است. به این دلیل که تغییرات جزئی در دکوراسیون فضای داخلی اتاق پذیرایی می تواند تاثیر زیادی را بر روی فضای پذیرایی خانه شما بگذارد. شما می توانید با کمک کاغذ دیواری پشت ال سی دی جلوه فوق العاده ای را برای دیوار پشت تلویزیون خود به وجود آورید. لازم به ذکر است دیواری که بر روی آن ال سی دی نصب شده است یکی از بهترین دیوار ها برای نصب کاغذ دیواری پشت ال سی دی است و شما می توانید بر روی دیوار پشت تلویزیون از انواع کاغذ دیواری های برجسته، ساده، تصویری و سه بعدی با کیفیت های مختلف استفاده کنید.

تلویزیون یکی از عناصر کلیدی در هر دکوراسیونی است که توجه همه افراد را به سوی خود جلب می کند؛ پس شما می توانید با انجام تغییراتی بر روی دیوار پشت تلویزیون چهره ای نو را به دکوراسیون منزل خود ببخشید. توجه داشته باشید که طرح های کاغذ دیواری پشت ال سی دی را بهتر است ساده انتخاب کنید. رنگ های تیره تر، انتخاب بهتری نسبت به رنگ های روشن می باشد و اگر می خواهید از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید، سعی کنید از طرح های ساده و الگوهای هندسی استفاده نمایید. شما هم چنین می توانید رنگ کاغذ دیواری خانه تان را متضاد با رنگ اصلی دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. همانطور که گفتیم، رنگ های تیره رنگ های مناسبی هستند که افراد برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون استفاده می کنند و اگر شما تمایل دارید تا در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی خود قسمتی متفاوت و ویژه را به وجود بیاورید، می توانید از کاغذ دیواری پشت ال سی دی استفاده نمایید.

استفاده از کاغذ دیواری پشت ال سی دی

کاغذ دیواری پشت ال سی دی می تواند به خوبی فضای بی روح و ساده ی پشت تلویزیون را با طرح ها و نقش های زیبای خود تغییر داده و آن را به یک دیوار تزئین شده و زیبا تبدیل نماید. یکی از بهترین طرح های کاغذ دیواری پشت ال سی دی، کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. این کاغذ دیواری ها با طرح های جذاب و بی نظیری که دارند، تزیین زیبا و متفاوتی را در پشت تلویزیون خانه شما ایجاد کرده و حس و حال تازه ای به آن می بخشند. شما هم چنین می توانید در هنگام تماشای تلویزیون از طرح بی نظیر کاغذ دیواری پشت ال سی دی نهایت لذت را ببرید. این کاغذ دیواری می تواند برجسته یا سه بعدی باشد. کاغذ دیواری های تصویری هم گزینه خوبی برای این کاغذ دیواری پشت ال سی دی می باشند. تصاویر منظره طبیعی، چهره پرتره افراد و همچنین تصاویر الگو دار، بهترین انتخاب برای تصویر کاغذ دیواری پشت ال سی دی می باشد. کاغذ دیواری یا پوستر دیواری هایی که برای پشت تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند میتوانند از انواع مختلف کاغذ دیواری باشد.این به آن معناست که گاهی یک پوستر ساده اما زیبا و شیک می تواند دیوار پشت تلویزیون شما را تزئین کند. همچنین پوسترهای سه بعدی را نیز می توان در فضای پشت تلویزیون بکار برد. این پوسترها جلوه و نمای خاصی را به محیط پذیرایی خانه شما می دهد. شما می توانید طرح های گوناگون کاغذ دیواری پشت ال سی دی را در بازار و سایت های اینترنتی مشاهده کنید.

 

.:: ::.
کاغذ دیواری پشت ال سی دی
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال دو شنبه 22 مهر 1398 در ساعت



تلویزیون در دکوراسیون خانه ایرانیان نقش موثر و اساسی را در کنار هم جمع شدن خانواده ها در محیط داخلی خانه دارد.
تلویزیون معمولا در قسمتی از خانه و فضای پذیرایی که بهترین دید را دارد و به نوعی کانون توجه است قرار می گیرد تا زاویه دید خوبی را برای تماشای بیشترین افراد خانه داشته باشد. طبیعتا دکوراسیون تلویزیون به عنوان یک نقطه کانونی که افراد خانه به دور آن می نشینید و همیشه مورد توجه قرار می گیرد، بسیار مهم و ویژه است. فضای پشت تلویزیون تاثیر بالایی در طراحی داخلی و چیدمان فضای اتاق نشیمن و پذیرایی دارد. حال که فهمیدیدم تلویزیون و نمای پشت سر آن چه تاثیر مهمی در خانه دارد، نیاز است تا ایده هایی اندیشیده شود تا دکوراسیون این بخش از خانه به بهترین شکل ممکن درآید. یکی از ایده های جذاب، استفاده از کاغذ دیواری پشت ال سی دی می باشد.

ویژگی های کاغذ دیواری پشت ال سی دی

انتخاب کاغذ دیواری برای پشت تلویزیون از بین صد ها طرح مختلف کار سختی است. به این دلیل که تغییرات جزئی در دکوراسیون فضای داخلی اتاق پذیرایی می تواند تاثیر زیادی را بر روی فضای پذیرایی خانه شما بگذارد. شما می توانید با کمک کاغذ دیواری پشت ال سی دی جلوه فوق العاده ای را برای دیوار پشت تلویزیون خود به وجود آورید. لازم به ذکر است دیواری که بر روی آن ال سی دی نصب شده است یکی از بهترین دیوار ها برای نصب کاغذ دیواری پشت ال سی دی است و شما می توانید بر روی دیوار پشت تلویزیون از انواع کاغذ دیواری های برجسته، ساده، تصویری و سه بعدی با کیفیت های مختلف استفاده کنید.

تلویزیون یکی از عناصر کلیدی در هر دکوراسیونی است که توجه همه افراد را به سوی خود جلب می کند؛ پس شما می توانید با انجام تغییراتی بر روی دیوار پشت تلویزیون چهره ای نو را به دکوراسیون منزل خود ببخشید. توجه داشته باشید که طرح های کاغذ دیواری پشت ال سی دی را بهتر است ساده انتخاب کنید. رنگ های تیره تر، انتخاب بهتری نسبت به رنگ های روشن می باشد و اگر می خواهید از کاغذ دیواری طرح دار استفاده کنید، سعی کنید از طرح های ساده و الگوهای هندسی استفاده نمایید. شما هم چنین می توانید رنگ کاغذ دیواری خانه تان را متضاد با رنگ اصلی دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. همانطور که گفتیم، رنگ های تیره رنگ های مناسبی هستند که افراد برای کاغذ دیواری پشت تلویزیون استفاده می کنند و اگر شما تمایل دارید تا در دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی خود قسمتی متفاوت و ویژه را به وجود بیاورید، می توانید از کاغذ دیواری پشت ال سی دی استفاده نمایید.

استفاده از کاغذ دیواری پشت ال سی دی

کاغذ دیواری پشت ال سی دی می تواند به خوبی فضای بی روح و ساده ی پشت تلویزیون را با طرح ها و نقش های زیبای خود تغییر داده و آن را به یک دیوار تزئین شده و زیبا تبدیل نماید. یکی از بهترین طرح های کاغذ دیواری پشت ال سی دی، کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. این کاغذ دیواری ها با طرح های جذاب و بی نظیری که دارند، تزیین زیبا و متفاوتی را در پشت تلویزیون خانه شما ایجاد کرده و حس و حال تازه ای به آن می بخشند. شما هم چنین می توانید در هنگام تماشای تلویزیون از طرح بی نظیر کاغذ دیواری پشت ال سی دی نهایت لذت را ببرید. این کاغذ دیواری می تواند برجسته یا سه بعدی باشد. کاغذ دیواری های تصویری هم گزینه خوبی برای این کاغذ دیواری پشت ال سی دی می باشند. تصاویر منظره طبیعی، چهره پرتره افراد و همچنین تصاویر الگو دار، بهترین انتخاب برای تصویر کاغذ دیواری پشت ال سی دی می باشد. کاغذ دیواری یا پوستر دیواری هایی که برای پشت تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند میتوانند از انواع مختلف کاغذ دیواری باشد.این به آن معناست که گاهی یک پوستر ساده اما زیبا و شیک می تواند دیوار پشت تلویزیون شما را تزئین کند. همچنین پوسترهای سه بعدی را نیز می توان در فضای پشت تلویزیون بکار برد. این پوسترها جلوه و نمای خاصی را به محیط پذیرایی خانه شما می دهد. شما می توانید طرح های گوناگون کاغذ دیواری پشت ال سی دی را در بازار و سایت های اینترنتی مشاهده کنید.

 

.:: ::.
رساله کارشناسی معماری
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال سه شنبه 9 مهر 1398 در ساعت

رساله موزه علم و فناوری در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله طراحی موزه علم و فناوری را در ادامه مشاهده کنید.

رساله طراحی موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه علم و فناوری یکی از موضوعاتی است که با توجه به ماهیت موضوع باید هماهنگی متناسبی با رشد علم و فن آوری در تمامی مسائل به خصوص رشد علم و فن آوری در زمینه معماری داشته باشد و این نیازمند بررسی و هماهنگی همه جانبه معیارها و پارامترها برای یافتن فرمی مناسب این موضوع باشد. روند بکارگیری کامپیوتر در معماری گرچه دارای سابقه طولانی نیست، اما اکنون شتابی فزاینده یافته است. آنچه تاکنون در زمینه استفاده از کامپیوتر در معماری تجربه شده، تنها بخش محدودی از ظرفیت های این همکاری را شامل گشته است.

رساله موزه علم و فناوری

رساله طراحی موزه صلح در 200 صفحه به صورت word تنظیم شده است که اطلاعات کامل در این رابطه را می‌توانید توضیحات و فهرست رساله موزه صلح را در ادامه مشاهده کنید.

رساله معماری موزه صلح

موضوع طراحی و ساخت رساله طراحی موزه صلح ایده نسبتا نوینی در جهان به شمار می آیند. در حالی که در طول چند قرن اخیر از طریق یادمان ها، ادبیات، هنر و موزه های جنگ به طرز باشکوهی به مقوله «جنگ» پرداخته شده است. در مقابل این روایت های تقریبا یک طرفه این ایده مطرح شد که جزئیات جنگ ، سبعیت هزینه های انسانی گزاف مربوط به جنگ و تمامیت جنگ که چیزی فراتر از شکوه و شجاعت است در فضای سازمان یافته یک موزه به طور کامل ثبت شود. انگیزه چنین تلاشی این اعتقاد است که «آگاه کردن مردم از واقعیت جنگ مانند آموزش دادن صلح به آنهاست.»وهمچنین آگاه کردن مردم ازاینکه جنگ به هیچ قوم وقبیله ای توجه نمیکند وهمه آنها آواره میکند وبا ایجاد فضایی برای کنارهم آوردن این اقوام که به آنها شناسانده شود که همه آنها از یک ملت هستن ازشدت جنگ های قومی کاسته میشود.

رساله طراحی موزه صلح

رساله طراحی هایپر مارکت – مگامال که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 290 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله هایپر مارکت را می‌توان یکی دیگر از موضوعات عدیده‌ای به شمار آورد که در بین سایر انواع موزه‌ها،‌ توسط دانشجویان معماری،‌ به عنوان رساله کارشناسی معماری انتخاب می‌شود. با آنکه نگارش یکرساله طراحی هایپر مارکت نیز در بسیاری از مباحث از رساله موزه تبعیت می‌کند، تدوین یک پروپوزال طراحی هایپر مارکت به سبب گستردگی موضوع خود،‌ نیازمند صرف زمان بیشتری به منظور گردآوری مطالعات است. همین امر موجب می‌شود که بسیاری از دانشجویانی که رساله معماری هایپر مارکت را به عنوان رساله کارشناسی معماری خود برگزیده‌اند،‌ استفاده از یک رساله هایپر مارکت تدوین شده توسط سایر دانشجویان معماری را روش موثرتری جهت نگارش یک پروپوزال طراحی معماری هایپر مارکت بدانند.

رساله طراحی هایپر مارکت

رساله معماری دانشگاه ( 190 صفحه )

رساله معماری دانشگاه که در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با آن ارائه شده است بصورت word در 190 صفحه تنظیم و تهیه شده است .

دانلود رساله معماری دانشگاه را میتوان یکی از موضوعات مربوط به رساله معماری دانست که اساتید محترم برای تهیه بر عهده دانشجویان معماری قرار می دهند به همین دلیل آنها برای طراحی رساله معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعاتی در این باره میپردازند به این خاطر ما نیز در این بخش از فروشگاه معماری سایه 66 به عرضه پایان نامه معماری دانشگاه در قالب 190 صفحه word پرداخته ایم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

رساله معماری دانشگاه را میتوان همواره یکی از پرکاربردترین و مهم ترین تحقیقات و پروژه معماری مربوط به رساله مجتمع آموزشی و رساله دانشگاه دانست که دانشجویان و معماران عزیز در پایان نامه معماری مقطع کارشناسی برای کسب نمرات و نتایج بهتر دست به تهیه و عرضه چنین تحقیقاتی به کلاس های درس میپردازند به همین دلیل آنها برای طراحی و تهیه رساله طراحی معماری دانشگاه به جمع آوری اطلاعات جامعی درباره ویژگی ها و کاربرد های چنین مکانی میپردازند تا به بهترین رساله ممکن دست پیدا کنند البته ما نیز در این پایان نامه معماری دانشگاه به خوبی توانسته ایم تمامی اطلاعات معماری چنین رساله دانشگاه را برای کمک به دانشجویان بگنجانیم .

دانلود رساله معماری دانشگاه

 

http://parsicd.ir/post/38
http://vbproject.ir/post/35
http://story-mag.ir/post/27
http://hicab.ir/post/30
http://estedrika.ir/post/33
http://pishtaztarash.ir/post/31
http://ishoone.ir/post/30
http://50005.ir/post/31
http://kurdmaskan.ir/post/28
http://mokhatabkhas.ir/post/12
http://niazdownload.ir/post/37

.:: ::.
آموزش بورس با فیلم آموزش بورس
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال چهار شنبه 20 شهريور 1398 در ساعت

آموزش بورس با فیلم آموزش بورس







برای ورود به هر حوزه ای نیاز به یک سری آموزش های اصولی و درست داریم تا بتوانیم قدم به قدم در مسیر درست قدم برداشته و به موفقیت مطلوب نظرمان برسیم. اما برای موفقیت مالی و کسب درآمد از بورس باید چه کرد؟ پاسخ این سوال در آموزش بورس به شیوه صحیح و اصولی است تا بتوانید بورس را از پایه تا تخصصی به صورت گام به گام فراگرفته و به کسب سود بپردازید
ما در کارگزاری آگاه معتقدیم مسیر موفقیت در بورس از آموزش بورس میگذرد که بهترین مدل آموزش بنا بر نظر مشتریان و کاربران آموزش بورس به صورت ویدیویی و فیلم آموزش بورس است که کارگزاری اگاه در این خصوص آموزش های دسته بندی شده ای را در 9 دسته ارائه کرده است که شامل :

  1. ورود به بورس :

مقدمات مورد نیاز برای آشنایی با بورس، نحوه دریافت کد بورسی، مباحث مرتبط با کارگزاری بورس و همچنین وب سایت های سازمان بورس جهت شروع فعالیت در بازار بورس را تشریح می نماید

  1. اصول سرمایه گذاری در بورس :

انواع سرمایه گذاری در بورس ایران، سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری، روش های تحلیل سهام در بورسف تشکیل سبد سهام و آموزش های مرتبط با این حوزه می باشد.

  1. روانشناسی بازار :

مباحث قابلیت نقدشوندگی بازار، شناوری سهام، ترکیب سهامداران، نسبت های سودآوری EPS و P/E، ثبات نسبی EPS که از مهم ترین مباحث روانشناسی بازار سرمایه می باشد.

  1. تکنیکال مقدماتی:

اصول کلی تحلیل تکنیکال، انواع نمودارها، پنل تحلیل تکنیکال، امواج و نقاط پیوت، حمایت و مقاوت و انواع آن می باشد که پیش نیاز آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال است.

  1. تکنیکال پیشرفته:

آموزش های خطوط روند، طریقه رسم خطوط روند، شکست استاندارد، حمایت و مقاومت استاتیک و داینامیک، انواع الگوها، الگوهای ادامه دهنده، الگوهای بازگشتی، پیاده سازی الگوها، فیبوناچی، آشنایی با اندیکاتور و اوسیلاتور، میانگین متحرک، اندیکاتور MACD، اندیکاتور RSI، آشنایی با ایچیموکو، واگرایی ها می باشد که جزو مباحث اساسی و پیشرفته تحلیل تکنیکال می باشد.

  1. تابلو خوانی و بازارخوانی بورس:

افزایش سرمایه، شاخص کل یا هم وزن، سهام دلاری و غیردلاری، سبدگردان‌ها، بهترین زمان معامله در روز، قدرت خریدار و قدرت فروشنده، آشنایی با فیلترنویسی، بررسی حث تقدم، مبحث پیشخور شدن قیمت ها بوده که شامل 2 حوزه مقدماتی و پیشرفته می باشد.

  1. الگوهای کندل استیک :

معرفی الگوهای کندل استیک، الگوهای بازگشتی و الگوهای ادامه دهنده می باشد که جزو مباحث مهم در مباحث تحلیل تکنیکال بوده که به دلیل اهمیت بسیار زیاد در این قسمت بصورت بخش جداگانه آورده شده است.

  1. تحلیل بنیادی مقدماتی :

اصول اولیه و تکمیلی تحلیل بنیادی همچون زمان بندی انتشار گزارشات عملکرد، انواع گزارشات شرکت ها، آشنایی مقدماتی با صورت های مالی، آشنایی با مجامع شرکت ها، آشنایی با انواع افزایش سرمایه، مجامع کدام صنایع را شرکت کنیم و تاثیرات دولت ها در صنایع مختلف است که اطلاعات بسیار موثر و مفیدی را برای شروع تحلیل بنیادی ارائه می کند.

  1. تکنیک های تحلیل تکنیکال :

انتخاب تایم فریم مناسب، اندیکاتورها یا چارت اصلی، روند چیست، پیوت چیست، حد سود و زیان، نحوه معامله با خط روند، کانال‌ها، واگرایی معمولی RD، واگرایی مخفی HD، واگرایی زمانی TD، سطوح تشکیل واگرایی، تریگر (Trigger)، الگوهای ادامه‌دهنده و الگوهای بازگشتی همگی جزو مطالب مهم و کلیدی تحلیل تکنیکال هستند که در این بخش به آموزش نکته ای این موارد پرداخته شده است.

آموزش بورس با آگاه







سری فیلم آموزش بورس کارگزاری آگاه تنها گوشه ای از خدمات آموزشی رایگان ارائه شده به علاقه مندان فعالیت در بورس ارائه می شود. در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه مطالب مهم آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته در قالب مقالات آموزش بورس ، ویدیو آموزش بورس ، مسابقه بورسی و دوره های آموزش بورس تهیه و تدارک دیده شده است که می توانید برای دسترسی به این آموزش ها به باشگاه مراجعه فرمائید.
منتظر حضور گرم شما در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه هستیم.

.:: ::.
فروش سرور HP ارزان قیمت
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال یک شنبه 17 شهريور 1398 در ساعت

آموزش آپدیت FIRMWARE سرور HP ارزان قیمت

در فروش سرور HP  ارزان قیمت پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP اهمیت زیادی دارد بهمین منظور در این مقاله تصمیم دارم درباره آموزش آپدیت FIRMWARE، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور HP، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور توضیح دهم.

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت Firmware چیست؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، Firmware یک برنامه نرم افزاری است که در حافظه فقط خواندنی (ROM) بر روی برد سیستم ذخیره می شود. Firmware مسئول رفتار سیستمی است که برای اولین بار روشن می شود و یا وقتی که کنترل سرور به سیستم عامل سپرده شده است.

 

فروش سرور HP  ارزان قیمت

 

در فروش سرور HP  ارزان قیمت به روز رسانی firmware به چه صورت است؟

در فروش سرور HP  ارزان قیمت، وقتی بسته به روز رسانی توسط شرکت HP مهیا می شود از صفحه Business Support Center download می توان این بسته را دانلود کرده و در سیستم نصب کرد.همانطور که مطلع اید پشتیبانی سرور و تعمیرات سرورHP  از برترین هاست .

دو روش برای به روز رسانی firmware دردر فروش سرور HP  ارزان قیمت وجود دارد. روش سنتی Offline ROM Flash و روش جدید Online ROM Flash. روش Online ROM Flash در حال حاضر برای بعضی از سرورهای HP امکان پذیر نیست و ناگزیر به به روز رسانی از طریق Offline ROM Flash هستیم.

روش ۱: به روز رسانی Firmware با روش Offline ROM Flash در فروش سرور HP  ارزان قیمت

همانطور که از عنوان این روش پیداست زمانی می توان از آن در در فروش سرور HP  ارزان قیمت استفاده کرد که سرور خاموش باشد. ضمن اینکه این روش نسبت به روش Online ROM Flash از مزایای کمتری برخوردار است. با دو راهکار زیر می توان این روش را پیاده سازی کرد:

۱- با استفاده از بوت دیسکت ROMPaq در فروش سرور HP  ارزان قیمت

a) فایل ROMPaq را از صفحه HP Business Support Center دانلود کنید.
b) فایل دانلود شده را برای ایجاد بوت دیسکت ROMPaq اجرا کنید.

ROMPaq یک فلاپی دیسک برای آپدیت کردن firmware است. firmware بر روی فلاپی دیسک دانلود شده و سپس سیستم با آن بوت می شود.

۲- با استفاده از ROM Update Utility یا HP Smart Update Manager  در فروش سرور  ارزان قیمتHP

با شروع سی دی نسخه ۷٫۵ Firmware Maintenance ،HP Smart Update Manager Utility جایگزین HP ROM Update Utility شده است.

HP Smart Update Manager (HP SUM) utility به کاربر این امکان را می دهد تا نرم افزار یا کامپوننت های Firmware را از طریق رابط گرافیکی بسیار ساده پیاده سازی کند. HP SUM به همراه سرویس پک HP برای Proliant ارائه می شود.

 

روش ۲: به روز رسانی Firmware با روش Online ROM Method در در فروش سرور HP  ارزان قیمت

Online ROM Flash تکنولوژی جدیدی است که توسط شرکت HP بوجود آمده است و به Firmware این امکان را می دهد که هم به صورت Local و هم به صورت Remote از طریق یک فایل قابل دانلود که Smart Component نامیده می شود به روز شود.

مزایای Online ROM Flash در در فروش سرور HP  ارزان قیمت:

  • در این روش نیازی به خاموش کردن سرور برای به روز کردن Firmware نیست.

  • به روز رسانی کمتر از یک دقیقه طول می کشد.

  • برای به روز رسانی Firmware، نیاز به ریست کردن سرور می باشد ولی می توان برای انجام آن زمان بندی (schedule) کرد. به عبارت دیگر بعداً نیز می توان سرور را ریست کرد.

  • ادمین سرور می تواند به صورت Remote عمل به روز رسانی را برای چندین سرور به صورت همزمان بوسیله ProLiant Remote Deployment Utility یا the ProLiant Remote Deployment Console Utility و یا بوسیله دیگر تکنولوژی های مدیریت سرور مانند (HP Systems Insight Manager (HP SIM انجام دهد.

  • Smart Component ، firmware را به روز کرده و سیستم را پیکر بندی می کند تا اینکه تنظمیات جدید در ریست بعدی اعمال شود. این قابلیت عمل به روز رسانی را انجام می دهد ولی به ادمین این امکان را می دهد که زمان پیاده سازی این تنظیمات را خود تعیین کند.

 

همه Online Rom Flash ها وابسته به سیستم عامل هستند. دو گونه از سیستم عامل های به روز رسانی Rom flash به صورت زیر است:

Microsoft Windows
Linux
استفاده از Rom-Based Setup Utility

بعد از به روز رسانی ProLiant server system ROM به اخرین نسخه، باید Rom Based Setup Utility را اجرا کرده و سپس BIOS سیستم را برای تنظیمات سخت افزاری و کامپوننت هایی که نصب شده اند پیکر بندی کنید.

بوسیله Rom-Based Setup Utility تنظیمات مختلفی را می توان انجام داد.

 

مطالعات وبررسی های انجام شده حاکی از آن است که فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ملی هر کشور بعنوان محور،جایگاه خود را پیدا کرده است و روند توجه به آن شتابی روز افزون دارد.فن آوری اطلاعات و ارتباطات به واسطه ماهیت ذاتی خود تسریع و تسهیل امور می شود، می تواند بیشترین نقش را درخدمت رسانی نوین داشته باشدبالطبع کاهش هزینه وزمان از بزرگترین مزایای این خدمات می باشد.در همین راستا  در زمینه واردات ، فروش و ارائه خدمات پس از فروش سرورهای  HP گسترش داده است.جهت مشاور سرور و  فروش سرور HP  ارزان قیمت، فروش سرور HP کارکرده و دست دوم، خرید سرور HP کارکرده ودست دوم، پشتیبانی سرور، تعمیرات سرور HP، مشاوره سرور و فروش قطعات سرور با ما تماس بگیرید .

گروه بازرگانی نویان سرور

www.noyanserver.com

شماره تماس: 5435 9100 021 _ کالک بر09038623047 - مقدس 09355367685

منبع: شرکت ساپرن پیشرو در خدمات طراحی وب سایت

.:: ::.
افزونه Elementor Pro
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال شنبه 16 شهريور 1398 در ساعت

صفحه سازهای وردپرس، طی سال‌های اخیر بسیار توسعه یافته‌اند و برخی از آن‌ها مانند صفحه ساز حرفه‌ای المنتور پرو محبوب شده‌اند. پیچ بلیدر یا به فارسی صفحه ساز، به قابلیتی گفته می‌شود که طراح وب‌سایت و مدیر آن بدون نیاز به دانش کدنویسی، بتوانند صفحه‌های فوق العاده و حرفه‌ای بسازنند.

 

در این میان، المنتور نیز یکی از این صفحه سازهای وردپرس است که در دو نسخه رایگان و پریمیوم ارائه می شود. نسخه المنتور با نام تجاری  افزونه Elementor Pro  تم فور قابلیت‌های بیشتری را به افزونه هسته المنتور اضافه می‌کند. مثلاً در المنتور پرو، می‌توان از کتابخانه آنلاین استفاده کرد و الگوهای مدنظر را امپورت (درون‌ریزی) نمود.

طراحی کاملاً پیکسلی در وردپرس یکی دیگر از مزیت‌های صفحه ساز المنتور است. این ویژگی تنها پلت فرم کامل برای ارائه طراحی پیکسلی به صورت کد نویسی 100% تمیز و عالی است. این ویژگی چشم انداز طراح را در نظر می‌گیرد و صفحات به صورت خیره کننده‌ای سفارشی و شخصی‌سازی خواهند شد.

 

در کنار همه این موارد آیا می‌دانستید که المنتور توسعه پذیری بالایی دارد؟ هزاران نفر از توسعه دهندگان در پروژه سورس باز المنتور شرکت می‌کنند و این افزونه را به خوبی و سریع گسترش می‌دهند. سورس باز بودن این افزونه، نقش مهمی را در توسعه و حرفه‌ای بودن آن ایفا می‌کند.

 

هر وب‌سایتی که تصور می‌کنید را با المنتور پرو ایجاد کنید! شما با استفاده از این صفحه ساز خواهید توانست که صفحات خیره کننده و سفارشی را ایجاد کنید. برای این صفحه ساز، صدها ماژول و افزودنی طراحی شده است که هر قابلیتی و امکاناتی را برای شما فراهم می‌کند. افزودنی‌های بیشمار، توسعه پذیر بالا، شخصی‌سازی آن و سریع، آپدیت‌های منظم و سریع از مزایای مهم المنتور است که چشم پوشی از آن‌ها امکان پذیر نیست.

 

جالبست که بدانید بیش از 2 میلیون وب‌سایت در حال حاضر به صفحه ساز المنتور در سرتاسر جهان پیوسته‌اند.

 

منبع مطلب:

https://themefour.com/product/elementor-pro/

.:: ::.
بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال شنبه 16 شهريور 1398 در ساعت

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران

قبل از آنکه بخواهیم در مورد مراکز مشاوره ازدواج سخنی بگوییم باید به تاریخ بشر و نیازهایی که آنها داشته اند نگاهی بیندازیم . حقیقت این است که نه تنها در مورد مشاوره و مشورت کردن ایضا درباره بسیاری از نیازها و رفتارها، بشر روش ارضای نیازهایش بر اثر صنعتی شدن متفاوت شد.

امکان دارد برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد داشته باشید به بهترین مرکز مشاوره ازدواج در تهران مراجعه کنید . امکان دارد اولین گزینه ای که به ذهن شما خطور کند ، این باشد که چگونه می توان فهمید که یک مرکز مشاوره ازدواج ، خوب است یا نه ؟ اگر همچین سوالی برای شما نیز پیش آمده باشد، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها و با دقت مطالعه کنید .

مرکز مشاوره ازدواج با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن زندگی بشر اهمیت زیادی پیدا کرده است . در زندگی کنونی بسیاری از افراد می دانند برای اینکه بتوانند یک انتخاب همسر مناسب برای آینده خود داشته باشند باید به یک مرکز مشاوره ازدواج مراجعه کنند تا اموزش و مهارت های پیش از ازدواج را فرا گیرند . در واقع اکثر خانواده ها و زوجین نیز می دانند برای حل کردن مشکلات خود باید به یک مشاور خانواده و ازدواج مراجعه کنند .

در کشورهای امروزی نیاز به این مراکز مشاوره رفته رفته در حال افزایش است، و این به دلیل تغییرات سبک زندگی در افراد است که این نیاز را برای افراد ایجاد می کند که در زمینه ازدواج به یک متخصص در مرکز مشاوره ازدواج مراجعه نمایند.

مرکز مشاوره شمال تهران

با عوض شدن سبک زندگی، بخصوص در شهرهای بزرگ نظیر تهران، اغلب افراد با مسائلی در زندگی های مدرن امروزی روبرو هستند که حل کردن بعضی از این مشکلات نیازمند مشورت و کمک گرفتن از افراد آگاه می باشد. در زندگی به تصمیماتی همانند ازدواج، ادامه تحصیل، محل زندگی، خرید وسایل، اهداف های برای آینده زندگی که نیاز به کمک و مشاوره داریم بر می خوریم ، درواقع هدف از مشاوره همیشه درمان بیماری نیست بلکه گاهی هم خلق و خو و روحیه مان دچار ضعف می شود که ممکن است روزگار ما را تحت تاثیر خودش قرار می دهد.

اغلب شهروندان تهران برای گرفتن مشاوره در زمینه های مختلف به دنبال پیدا کردن بهترین مرکز مشاوره شمال تهران هستند اما ممکن است به دلیل نبود شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی تهران نمی توانند راه حلی مناسب برای مواجه با مشکلات خود بیابند. تنها هدف از ارائه آدرس و اطلاعات برای مشاوره روانشناسی، راهنمایی و کمک به دسترسی راحت تر مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی تهران می باشد .

مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره با پیدا کردن مشکلات افراد ، ارائه راهکارهای درمانی و علمی مناسب برای هر فردی، آن ها را برای رسیدن به مسیر زندگی ایده آل شان کمک می کنند . در بعضی موارد مشاهده شده است که افراد با علم ، باتوجه به اینکه در مورد مشکلات آگاهی دارند با راهکارهای نامناسب خود و بدون داشتن دانش روانشناسی، دست به کارهایی می زنند که عواقب آن را تا سالیان سال نمی توانند جبران کنند.

باتوجه به توصیه ی اغلب روانشناسان با تجربه و آگاه در سرتاسر جهان ،همه ی افراد برای ایجاد یک جامعه ی سالم و سلامت باید هر ساله علاوه بر کنترل و چکاپ جسمی، چکاپ روانی را هم در برنامه کار خود قرار دهند تا از سلامت روانی خود اطمینان حاصل کنند.

کلینیک روانشناسی

کلینیک روانشناسی روان آرام با ایجاد محیطی آرام، و در اختیار داشتن تجهیزات بروز و تیمی مجرب بدنبال برداشتن گام های مفید و محکم در رمینه ی مشاوره و روانشناسی است.

در راستای احقاق همین اهداف این مجموعه اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی روانشناسی در زمینه های مختلف کرده است تا با ارتقای سطح دانش افراد در این زمینه بتواند به حد مطلوبی این وظیفه مهم را اجرا کند.

شما می توانید برای کسب اطلاع از برنامه کارگاه های آموزشی این مرکز از طریق قسمت “تماس با ما” قرار گرفته در سایت با تیم روان آرام در ارتباط باشید.

خدماتی که در این مجموعه در زمینه ی درمان ارائه می گردد شامل مشاوره ازدواج و خانواده، روانشناسی و مشاوره کودک، نوروفیدبک، خدمات تخصصی روانپزشکی، سکس تراپی، مشاور تلفنی، درمان وسواس و بسیاری از این قبیل می باشد.

اهمیت برخی از این موارد برای ایجاد سلامت در جامعه و بهبود مشکلات فردی نظیر افسردگی، اضطراب، استرس، وسواس، شکست های عاطفی بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین مراجعین محترم محترم می توانند برای برداشتم گام هایی مستحکم در مراحل مختلف زندگی از خدماتی نظیر مشاور قبل، بعد و حین ازدواج، مشاور تحصیلی از پایه تا کنکور بهره مند شوند.

سایر خدمات مرکز مشاوره روان آرام عبارتند از :

برگزاری انواع کارگاه های آموزشی تخصصی، عمومی و انگیزشی با موضوعات مختلف و همچنین برگزاری انواع تست های معتبر روانشناسی، شخصیت، اختلالات SCL90، فرافکنی، MMPI II ،Neo، نقاشی کودکان، CAT، TAT مطابق آخرین استاندارد های روز دنیا.

.:: ::.
حفاظ شاخ گوزنی
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال شنبه 26 مرداد 1398 در ساعت

ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:

در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.

 


حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .


مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟

در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:

در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.


2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:


افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895


:: برچسب‌ها: حفاظ شاخ گوزنی , شاخ گوزنی , حفاظ ,
.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :