خوش آب و هواترین شهر ترکیه کجاست؟

.

.

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :

» تير 1401
» بهمن 1400
» دی 1400
» آذر 1400
» مهر 1400
» شهريور 1400
» فروردين 1400
» بهمن 1399
» دی 1399
» آذر 1399
» مهر 1399
» شهريور 1399
» مرداد 1399
» تير 1399
» خرداد 1399
» ارديبهشت 1399
» فروردين 1399
» اسفند 1398
» بهمن 1398
» دی 1398
» آذر 1398
» مهر 1398
» شهريور 1398
» مرداد 1398
» تير 1398


» اسپرت اریو
» اپشن اریو z300
» کادو تولد
» همسریابی
» درگاه پرداخت






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
خوش آب و هواترین شهر ترکیه کجاست؟
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال یک شنبه 29 دی 1398 در ساعت

 

ترکیه را به حراج هایش می شناسیم، کشوری پر از مساجد و بناهایی با معماری عثمانی. حتما شما هم می دانید که اغلب ایرانی ها تور استانبول را خریداری می کنند تا بتوانند ضمن بازدید از اماکن دیدنی، به خرید پوشاک با قیمت مناسب بپردازند؛ همیشه تا صحبت از سفر به ترکیه به میان می آید این بحث عجین می شود با بهترین زمان حراجهای استانبول و غذاهای ترکی ناب اما امروز می خواهم از یکی از لوکس ترین شهرهای ترکیه برای شما بگویم و این متن مخصوص کسانی است که در فکر خرید تور آنتالیا هستند و سفری مقرون به صرفه و پر از صرفه جویی مد نظر آنها نیست؛ تور ارزان آنتالیا را کنار بگذارید و با ما همراه شوید تا بهترین و خوش آب و هواترین شهر ترکیه را به شما عزیزان معرفی کنم و از بارزترین ویژگی هایش برای تان بگویم.

چرا آنتالیا مشهور شد؟

آنتالیا شهری ساحلی در جنوب شرق کشور ترکیه است و به خاطر وجود دریای مدیترانه همواره سواحل این شهر برای ساکنان ترکیه پرطرفدار بودند. با ساخت هتل های بسیار لوکس در آنتالیا در حالی که اقامت در آنها بسیار ارزان بود، گردشگران خارجی از اروپا و ایران به سوی آنتالیا سرازیر شدند و حالا شاهدیم که بهترین و شیک ترین هتل های ترکیه در شهر آنتالیا مستقر هستند.

012

چرا ایرانی ها زیاد به آنتالیا می روند؟

قیمت اقامت در هتل های آنتالیا برای ایرانیان نیز مقرون به صرفه بود و با حدود 5 میلیون تومان می شد که چند روز در بهترین هتل های این شهر اقامت کرد اما در دو سال گذشته به خاطر تورم سرسام آوری که در ایران شاهد آن هستیم، سفر به آنتالیا برای ایرانی ها گران تمام می شود. از آنجایی که آنتالیا از نظر طبیعت و امکانات تفریحی واقعا جذاب است این روزها ایرانیان بیشتر طرفدار تور زمینی آنتالیا شده اند و شاهدیم که از حالا تور زمینی آنتالیا نوروز 99 جزو اولین انتخاب های هموطنانمان برای سفر خارجی است.

آیا آنتالیا ارزش سفر و هزینه را دارد؟

آنتالیا شهری در ساحل مدیترانه است که از بهار تا اواسط پاییز آب و هوایی عالی دارد. امکانات خوب، آب و هوای مناسب دلایل محکمی برای سفر به این شهر جذاب هستند. ناگفته نماند که در آنتالیا نیز مانند استانبول مراکز خرید زیادی وجود دارد که همین موضوع باعث شده که ایرانیان برای سفر نوروزی خود تور نوروز آنتالیا نوروز 99 را خریداری کنند تا بتوانند در کنار تفریحات از حراج ها نیز لذت ببرند البته در آنتالیا مراکز خرید لوکس با کالاهای بسیار گران قیمت نیز وجود دارد که برای برخی از توریست ها می تواند جالب باشد.

013

بهترین ساحل آنتالیا کجاست؟

لارا چند سالی است که همواره به عنوان بهترین ساحل آنتالیا معرفی می شود. در ساحل لارا صدها هتل وجود دارد که بسیاری از آنها به قدری تفریحات در خود دارند که مسافران نیازی به مراجعه به شهر را پیدا نمی کنند. انواع خدمات اسپا، استخر، ساحل خصوصی، تفریحات ساحلی، گردش در محوطه های سرسبز، برنامه های شبانه، وجود کلاب و سالن های بندسازی و... تنها بخش کوچکی از تفریحات موجود در هتل های ساحل لارا هستند.

سفر زمینی از استانبول به آنتالیا ارزش دارد؟

آنتالیا در جنوب غربی و استانبول در شمال غربی کشور ترکیه واقع شده اند اما برای سفر زمینی بین این دو شهر باید دست کم 700 کیلومتر را طی کنید که با اتومبیل شخصی و بدون هیچ گونه توقف حدود 8 ساعت و ربع زمان لازم است. ایرانیان بسیار کمی تصمیم می گیرند که از آنتالیا به استانبول (یا بالعکس) بروند زیرا این کار با تاکسی یا کرایه اتومبیل مقرون به صرفه نیست و اگر قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارید، بهتر است از ایران تور زمینی استانبول یا تور زمینی آنتالیا را خریداری کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که آنتالیا شهر خوبی برای سفر هست یا خیر توصیه می شود که از وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی دیدن کنید که راهنمای سفر خوبی در رابطه با آنتالیا دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :