رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و هتل یا خرید حضوری از آژانس

.

.

به وب سایت من خوش امدید
ایمیل مدیر :

» تير 1401
» بهمن 1400
» دی 1400
» آذر 1400
» مهر 1400
» شهريور 1400
» فروردين 1400
» بهمن 1399
» دی 1399
» آذر 1399
» مهر 1399
» شهريور 1399
» مرداد 1399
» تير 1399
» خرداد 1399
» ارديبهشت 1399
» فروردين 1399
» اسفند 1398
» بهمن 1398
» دی 1398
» آذر 1398
» مهر 1398
» شهريور 1398
» مرداد 1398
» تير 1398


» اسپرت اریو
» اپشن اریو z300
» کادو تولد
» همسریابی
» درگاه پرداخت






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و هتل یا خرید حضوری از آژانس
نویسنده ولی غلامی تاریخ ارسال یک شنبه 11 ارديبهشت 1399 در ساعت

انجام رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت اینترنتی چندسالی است که به صورت جدی توسط برخی از آژانس ها و یا شرکت های گردشگری دنبال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اما هنوز عده ای معتقدند که بلیط هواپیما را باید به صورت حضوری خرید و دلایلی نیز برای آن می آورند. دلایلی مانند امکان کلاه برداری و یا سخت کار کردن با اینترنت عموما از سوی این افراد مطرح می شود.

 اما کدام مناسب تر است؟ در این مقاله به بررسی خرید اینترنتی و حضوری بلیط هواپیما می پردازیم.

 

چرا بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟

رزرو بلیط هواپیما به صورت اینترنتی، بسیار ساده تر از خرید حضوری است. در آن بدون اتلاف وقت در ترافیک و در هر ساعتی از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل می توان بلیط تهیه کرد.

 زمانی که به صورت اینترنتی خرید می کنید، به راحتی می توانید قیمت های مختلف سایت ها را تنها در چند دقیقه مقایسه کنید. ساعت پروازی را بدون نیاز به انتظار برای پاسخگویی کانتر آن چک کنید. البته این بدان معنی نیست که نمی توانید از کارشناسان پشتیبانی بگیرید!

در خرید اینترنتی بلیط هواپیما همیشه بخشی به نام کال سنتر و یا پشتیبانی وجود دارد که نقطه قوت آن نسبت به خرید حضوری بلیط از آژانس هاست. چرا که در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود و مانند خرید حضوری بلیط تنها به ساعات خاصی محدود نمی شوند.

در خریدهای اینترنتی پشتیبانی تا انتهای خرید شما صورت می گیرد و افرادی که عموما با هواپیما سفر می کنند، می دانند که زمان کنسلی بلیط در میزان جریمه ای که ایرلاین تعیین می کند بسیار اهمیت دارد. در خرید اینترنتی زمانی که نیاز به کنسلی بلیط نیز دارید، نیازی به طی کردن مسافت تا آژانس و اعلام آن نیست. مسافران به راحتی و تنها در چند دقیقه میتوانند بلیط هواپیما https://www.safarme.com/ را کنسل کنند.

 

رزرو اینترنتی هتل

یکی از مواردی که جزو مزایای رزرو اینترنتی هتل نسبت به رزرو سنتی از آژانس هاست، مشاهده و مقایسه اتاق های هتل ها در چند دقیقه می باشد. مسافرین می توانند قبل از رزرو هتل به راحتی عکس ها، نظرات سایرین، کیفیت و قیمت هتل ها را مقایسه کنند و سپس اقدام به خرید کنند.

در حالت اینترنتی تعداد هتل هایی که می توانند انتخاب کنند بیشتر از تعداد پیشنهادی آژانس هاست و این مزیت دیگر رزرو هتل به صورت آنلاین است.

در رزرو آنلاین هتل، مانند خرید بلیط کارشناسان پشتیبانی لازم را انجام می دهند و هیچ محدودیت زمانی مانند خرید حضوری وجود ندارد و در هر ساعت از شبانه روز می توان رزرو هتل را انجام داد.

کنسلی هتل نیز با سرعت بیشتری در خرید های اینترنتی صورت می گیرد و نیازی به حضور دوباره در آژانس نیست.

خرید تلفنی بلیط هواپیما و رزرو هتل در کنار رزرو اینترنتی

از آنجایی که ممکن است عده ای در خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل، مشکل داشته باشند و به هر دلیلی از جمله نداشتن اینترنت یا توانایی کار با کامپیوتر، تعدد کارها و نداشتن وقت کافی و ... سایت سفرمی در کنار فروش اینترنتی بلیط هواپیما و هتل، رزرو تلفنی را اضافه کرده است. علاوه بر این ممکن است برخی از مردم به جای خواندن مشخصات یک اتاق و یا یک پرواز علاقمند به توضیح شنیدن و هم صحبتی با مشاوران باشند و فرصت خرید حضوری از آژانس ها را نداشته باشند. از این رو طرح رزرو تلفنی علاوه بر اینکه مشکلات خرید حضوری از آژانس ها را ندارد تمام ویژگی های یک خرید حضوری را در بر دارد. این طرح هم به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران سفرمی قرار می گیرد.

 

معایب خرید اینترنتی

با توجه به زیاد شدن سایت های اینترنتی فروش بلیط، انتخاب سایتی مناسب و معتبر که قیمت مناسبی ارایه دهد کمی دشوار است.

به همین دلیل گاها خریداران بلیط با کلاهبرداران اینترنتی و یا قیمت های متفاوت سایت سردرگم می شوند. به همین دلیل هنوز عده زیادی خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام نمی دهند.

نکاتی که باید در هنگام خرید اینترنتی به آن توجه کنید

عموم سایت های معتبر با بیشتر ایرلاین های داخلی و ایرلاین های خارجی فعال در کشور همکار دارند. و قیمت های روی سایت به صورت مستمر به روز رسانی می شود.

سایت های معتبر دارای نماد الکترونیکی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :